Herman-Anita

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Heel slecht netwerk Duitsland

Ik heb een samsung j5 .ik krijg in Duitsland bijna op geen enkele plaats internet .ik ben reeds
diverse malen in de vodafone winkel geweest en contact gehad met telefonisch contact gehad met Vodafone,
maar geen goede oplossing,hebben vandaag een nieuw kaartje geplaats heb alweer in Duitsland geprobeerd
op de meeste plaatsen heb ik geen internet,ik kan wel bellen.
Ik krijg dan ook geen 4G IK KRIJG STEEDS. E OF H.BIJ H werkt internet zeer zwak,bij E niet.
Ze hebben bij vodafone alle instellingen gecontroleerd deze zijn goed.
Hopelijk dat er een oplossing voor is,anders overweeg ik voor een andere provider.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Herman-Anita
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Goedemiddag


Ik heb het uitgeprobeerd maar werkte nog steeds niet alleen maar netwerk H+ en E+ automatisch gezocht,maar
ik heb gelukkig na 2 mnd de oplossing op jullie forum gevonden.
Nml. Onder instellingen netwerk handmatig selecteren eerst wordt gezocht naar alle beschikbare netwerken
en daar staat dan ook vodafoon.de bij dan deze selecteren en in duitsland gelukkig zeer goed 4g netwerk.
Dit heeft mij niemand bij vodafone verteld.

In ieder geval bedankt voor de moeite .probleem opgelost.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12275Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3204Likes
Hoi Herman-Anita
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oei, dat is wel heel erg vervelend zeg. Zeker als je verwacht gewoon overal gebruik te kunnen maken van Vodafone. Heb je in het buitenland je kaartje ook al eens in een ander toestel gestoken? Of heb je de APN gegevens gecontroleerd incl. of je roaming aan staat?

Je zou anders even contact kunnen opnemen met Vodafone via Twitter en/of Facebook en die mensen even een privé berichtje sturen met je vraag erin en je klacht. Misschien dat deze dan kunnen zien of er iets aan de hand is.

Probeer eens om je kaartje in een ander toestel te doen en anders nog even deze APN gegevens controleren:

  • Naam: Vodafone
  • APN: live.vodafone.com
  • Proxy: Niet ingesteld
  • Poort: Niet ingesteld
  • Gebruikersnaam: Niet ingesteld
  • Wachtwoord: Niet ingesteld
  • Server: Niet ingesteld
  • MMSC: Niet ingesteld
  • MMS-poort: Niet ingesteld
  • MCC: 204
  • MNC: 04
  • Verificatietype: PAP
  • APN-Type: default
  • APN-Protocol: IPv4
  • Roamingprotocol voor APN: IPv4
Herman-Anita
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Goedemorgen
Bedankt voor de snelle reactie,ik heb de apn aangepast aan jouw gegevens.
Ik ga in de komende dagen het uit proberen,en geef je hierover een bericht.

Bedankt H.Geelen
Herman-Anita
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Goedemiddag


Ik heb het uitgeprobeerd maar werkte nog steeds niet alleen maar netwerk H+ en E+ automatisch gezocht,maar
ik heb gelukkig na 2 mnd de oplossing op jullie forum gevonden.
Nml. Onder instellingen netwerk handmatig selecteren eerst wordt gezocht naar alle beschikbare netwerken
en daar staat dan ook vodafoon.de bij dan deze selecteren en in duitsland gelukkig zeer goed 4g netwerk.
Dit heeft mij niemand bij vodafone verteld.

In ieder geval bedankt voor de moeite .probleem opgelost.
Energieboy
Expert
Expert
  • 12275Posts
  • 3559Oplossingen
  • 3204Likes
Bedankt voor het melden!
Daar kunnen we wel wat mee op de Community 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic