heavyboy01

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heel slecht geholpen en nog steeds geen informatie

Op 20 Februari een verlenging gedaan met toestel, Dan 25 februari telefonisch contact gehad met de afdeling webshop... telefoon niet meer leverbaar, advies bel met afdeling verkoop. Dit gedaan ook de 25e en afgesproken om een ander model te leveren. Vandaag weer gebeld voor info omtrent de levering. Antwoord geen idee na 20 minuten in de wacht ik bel u wel terug met meer informatie of hij vandaag word verstuurd ik ga overleggen met de afdeling webshop of de order word opnieuw ingevoerd. En maar wachten maar geen telefoontje... dus nog maar een keer bellen... weer een ander aan de lijn... die weet het ook niet... zal eens navragen en ja hoor weer minuten of zo in de wacht. en wat krijg je dan voor antwoord... wacht nog maar even een week of als je dan nog niets heb moet je weer terug bellen.... waarop ik vraag maar is de bestelling nu wel goed... antwoord kan ik niet zeggen zie in ieder geval niets...... en anders maar naar de afdeling webshop terug moet.... maar deze afdeling stuurt mij weer terug naar de afdeling verkoop... inmiddels wel het nieuwe abonnement ingegaan... en wat denk je... die kan je ook niet zo maar weer opzeggen........ dus morgen maar voor de laatste keer bellen met de webshop afdeling en kijken of die wat meer kunnen beteken weer ben er nu echt wel klaar mee met VODAFONE
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @heavyboy01 ,

Je probleem klinkt niet goed om aan te horen! Helaas kunnen we je op het Forum niet verder helpen qua persoonlijke gegevens. Wel kun je je feedback achterlaten op de volgende site, https://www.vodafone.nl/feedback/
daar kun je bijvoorbeeld vertellen dat je niet goed bent geïnformeerd. Het is inderdaad en chaos voor je als je steeds wordt gestuurd naar die ene afdeling en dan naar die.

Als je naar het kopje 'Support' gaat op de site zie je onder 'Hulp nodig' de optie chat staan soms kan het wachten even duren je kan het eens proberen. Wie niet waagt wie niet durft!

Helaas kan ik niet meer bieden... Dat je contract is ingegaan en dat je geen toestel hebt is natuurlijk niet niet het goede. Ik wens je wel in ieder geval succes hiermee! Als je nog vragen hebt stel ze gerust.
heavyboy01
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank u voor de reactie.

inmiddels feedback achtergelaten.

Chat begonnen maar hier krijg ik antwoord dat mijn verlenging en besteling is geanuleerd en ik de bstelling opnieuw moet doen.

Als ik inlog in mijn vodafone kan dat pas in 2016, wat inhoud dat het abonnement is verlengd maar nog steeds geen toestel.....
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @heavyboy01 ,

Je contract tot 2016 zonder toestel lijkt me onhandig.
Ik verder weet geen andere oplossing via het Forum daarvoor is de klantenservice aansprakelijk voor, en fijn dat je je feedback hebt achtergelaten zodat hiernaar gekeken kan worden.

Ik hoop dat er spoedig voor je en oplossing is! En als je nog vragen hebt stel deze gewoon.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @heavyboy01 @SamsungExpert ,
Ow dat klinkt inderdaad niet bijster positief. Wat @SamsungExpert zegt, klopt.
Het forum is in dit geval niet het beste kanaal omdat we gegevens van je nodig hebben die je hier niet kunt achterlaten.
Waarschijnlijk moet er nog een en ander verwerkt worden van je annulering. Als je Facebook hebt, stuur dan svp een privébericht met het referentienummer dat je hebt gekregen in het automatisch antwoord. Wellicht kan het snel aangepakt worden. Zet in het bericht even kort wat er aan de hand is zodat de collega er mee aan de slag kan. Excuses voor de gang van zaken tot nu toe.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic