Sanne72

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Heb ik nou een abonnement...

Hallo,

Eind Februari heb ik te lang met een medewerker aan de telefoon gezeten om een abonnement af te sluiten. Dit ging goed en gezellig. Echter ging alles mis. Dat ligt achter ons, maar nu...

Nu is de tijd daar om mijn sim kaart te vervangen met de nieuwe van Vodafone. Ik wil deze activeren. Echter staat op mijn online account helemaal niets, terwijl ik deze wel met de email bij de bestelling heb aangemaakt.
Ik ben het zat om met de klantenservice via de telefoon in contact te komen, omdat ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd en er steeds loze beloftes worden gemaakt, die later weer ontkracht worden.

Mijn vraag is... Is alles nou eindelijk goed aangekomen en kan ik morgen van mijn abonnement gebruik maken zonder problemen... Via mijn account zie ik geen gegevens.

Ik hoop dat er iemand is die me de duidelijkheid kan verschaffen.

Groeten,

Sanne
5 Reacties 5
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi ,

Dat kunnen wij ook niet weten via het forum, helaas (heb je wel de bevestiging ontvangen van je abonnement en het nummerbehoud?). Ik kan begrijpen dat je geen zin hebt om te bellen, ik raad het je echter wel aan (zo kun je duidelijkheid krijgen). Maar mocht je per e-mail contact opnemen, dan kan dit via dit formulier.

Vriendelijke groet,
Energieboy
Expert
Expert
  • 12342Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3221Likes
Hi Sanne,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Ik snap dat je het vervelend vind en dat je beetje baalt van kastje naar de muur via de klantenservice. Maar de Community is een plek waar klanten elkaar proberen te helpen en dat is met deze vraag niet mogelijk. Als morgen je nieuwe abonnement in gaat en je stopt je nieuwe SIM-kaart erin dan moet het toch gewoon werken?! Misschien dat het er morgen pas bij staat, of in staat?!

Mocht je daar toch nog vragen over hebben en je wil de klantenservice niet meer bellen dan adviseer ik je om via Twitter en/of Facebook een privé berichtje te sturen. Daar zitten mensen die je goed kunnen helpen en heb zelf uit ervaring dat ze je via de chat, in My Vodafone, ook heel goed kunnen helpen met antwoorden. Wil je toch adviseren om een van deze kanalen te nemen want hier is het voor klanten moeilijk te zeggen of iets gaat lukken of niet. Wens je er toch veel succes mee!

** vorig bericht van ander antwoord niet eerder gezien, excuus als het antwoord op hetzelfde uit komt **
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Sanne72, is het inmiddels nog gelukt?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic