rvorst

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Haperende bluetooth-verbinding Samsung Galaxy S5

Sinds een paar dagen hapert de bluetooth-verbinding tussen mijn S5 en autoradio (Audi MMI). Voorheen heeft deze verbinding prima gefunctioneerd. Nu wordt de verbinding steeds verbroken en weer opnieuw gemaakt, met als gevolg dat je er eigenlijk niks meer mee kunt. Ik weet niet of er een verband is met het volgende probleem: een paar dagen geleden begon mijn S5 opnieuw op te starten uit het niets. Dit is na verloop van tijd ook weer gestopt.

Iemand een oplossing voor beide problemen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
rvorst
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb het probleem opgelost door een harde reset (batterij eruit) toe te passen. Iets minder rigoreus dan fabrieksinstellingen terug zetten. Wel effectief

Bekijk in context

3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Wat je kunt proberen is eventueel de i stellingen controleren van bluetooth van de telefoon en de autoradio.
Werkt het dan nog niet dan kun je eventueel het toestel terug zetten naar fabrieksinstellingen. Let er dan wel op dat je een back up maakt van het toestel. Dit kun je doen via Samsung kies via een pc of laptop of via de telefoon zelf.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
rvorst heb je iets aan het antwoord van steven- gehad? En is het inmiddels opgelost? We horen het graag van je.
rvorst
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Ik heb het probleem opgelost door een harde reset (batterij eruit) toe te passen. Iets minder rigoreus dan fabrieksinstellingen terug zetten. Wel effectief
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic