timo_b

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement verlengen

Beste,

een maand geleden ben ik door vodafone loyalty gebeld met een aanbieding voor het verlengen van mijn abonnement. Niet wetende dat deze aanbieding niet online op te vragen is heb ik er nee op gezegd omdat ik het zelf later wilde regelen. Na online gekeken te hebben zag ik dat de abonnementen hier (veel) duurder waren dan de voorgeschreven aanbieding die ik ervoor telefonisch kreeg. Nadat ik nu na zo'n 5/6x bellen constant verkeerd doorverbonden werd, medewerkers het niet wisten of zeiden dat ik het later nog moest proberen, hoop ik op deze manier toch een keer goed geholpen te worden.

Via welke wijze kan ik weer in contact komen met deze vodafone loyalty afdeling?

Groetjes,

Een voorheen altijd erg tevreden, maar nu lichtelijk geirriteerde klant
1 Reactie 1
Anonymous
Niet van toepassing
Twee keer een bericht posten is niet nodig. Heb oo je andere vericht gereageerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic