inge81

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

HTC u12 plus beschikbaar bij Vodafone?

Hallo mensen,

weet iemand of de HTC u12 plus beschikbaar komt bij Vodavoon met een abonnement en zo ja, in welke kleuren is deze dan beschikbaar en wanneer??
Ik ben al enige tijd aan het wachten op de nieuwe HTC u12+.

groeten
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee of Vodafone deze al heeft maar een ander bedrijf, waar je ook een abonnement kan nemen op Vodafone heeft hem wel: https://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/htc/u12-plus/verlenging/vodafone. Op de website van Vodafone staat: Helaas. Op dit moment zit HTC niet tussen ons aanbod. Maar we hebben wel andere merken zoals: iPhone, Samsung, Huawei en meer. Check al onze mobiele telefoons. Er zit vast iets voor je tussen.

Je maakt dan denk ik meer kans op een toestel via een tussen leverancier zoals boven aangegeven. In ieder geval succes en misschien dat iemand van Vodafone je verder kan helpen, zou toch wel mooi zijn 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi,
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee of Vodafone deze al heeft maar een ander bedrijf, waar je ook een abonnement kan nemen op Vodafone heeft hem wel: https://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons/htc/u12-plus/verlenging/vodafone. Op de website van Vodafone staat: Helaas. Op dit moment zit HTC niet tussen ons aanbod. Maar we hebben wel andere merken zoals: iPhone, Samsung, Huawei en meer. Check al onze mobiele telefoons. Er zit vast iets voor je tussen.

Je maakt dan denk ik meer kans op een toestel via een tussen leverancier zoals boven aangegeven. In ieder geval succes en misschien dat iemand van Vodafone je verder kan helpen, zou toch wel mooi zijn 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic