Jongedame

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC Sensation: inplug voor headset of oortjes werkt niet goed

Sinds twee dagen komt er geen geluid meer uit mijn oortjes - het geluid komt gewoon uit de speaker van de telefoon. Het ligt niet aan de oortjes, want als ik deze aansluit op de telefoon van een ander doen zij het wel. Het is ook niet zo dat de oortjes helemaal geen verbinding maken met de telefoon, want als ik op de ''pauze-knop'' druk die op de oortjes zit, dan kan ik een liedje wel op pauze zetten of een liedje afspelen. Echter komt hierbij het geluid weer gewoon uit de speaker van de telefoon.
Weet iemand wat hier het probleem kan zijn?
1 Reactie 1
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Het eerste wat is zou doen is eens flink blazen in het gaatje. Misschien zit er een viezigheidje in.

Als dat niet helpt lijkt het een softwareprobleem te zijn. Je kunt eens spelen met de geluidsinstellingen om te zien of je weer wat te horen krijgt. Als dat niet helpt zou je nog een volledige reset kunnen proberen. Backup vooraf de zaken die je niet kwijt wilt want na de reset is die weer maagdelijk schoon. De ervaring leert dat dat in 80% van de gevallen het probleem oplost. En als dat ook nog niet gewerkt hebt, dan heb je een hardware probleem. Ik weet niet of je nog garantie hebt?

Mocht deze tip je probleem oplossen, klik dan even op het duimpje onder dit bericht 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic