NielsdeGraaf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC Sensation XE - Geen internet meer!

Hallo,
 
Sinds een dag of twee/drie heb ik geen internet op mijn mobiel meer en kan hij niet synchroniseren. Hij zegt soms wel dat ik 3G heb, maar er komen geen emails binnen of whatsapp berichten en als ik naar een site wil op internet, dan zegt die dat de pagina niet weergeven kan worden. Pas als ik thuis op de WIFI ga, komen ineens al m'n berichten van die dag binnen! Hoe en wat moet ik doen om dit op te lossen? Of is er een probleem vanuit Vodafone? 
 
Bvd,
 
Niels
3 Reacties 3
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
Hi Niels,

Wat kan zijn is dat je mobiele gegevens per abuis ineens uitstaan, heb ik wel eens vaker gezien.

Tjekken? Instellingen, draadloos en netwerken, mobiele netwerken. Kijk hier naar n optie packetgegevens of gegevens mobiel netwerk. Ik meen dat de optie zo ongeveer heet...
NielsdeGraaf
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de button gevonden, in eerste instantie gebeurde er niets. Daarna htc herstart, nu lijkt het weer te werken. Ik laat morgen weten of ie het nog steeds doet! Bedankt alvast!
DrWho

Gedreven Meedenker
  • 62Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes
NielsdeGraaf schreef:
Ik heb de button gevonden, in eerste instantie gebeurde er niets. Daarna htc herstart, nu lijkt het weer te werken. Ik laat morgen weten of ie het nog steeds doet! Bedankt alvast!
 
Enne Niels, heeft het gewerkt? Gezien het feit dat we je niet meer horen denk ik dat het gewerkt heeft!
 
Groeten,
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic