Ik heb nu al geringe tijd last dat mijn HTC Sensation, om de haverklap uitvalt, zowel aan de lader, als los ervan.
Op 30 December heb ik hierover contact gehad via de Webcare, welke mij vermelden dat ik buiten een reset of updaten niks kan doen.
Ik kreeg toen nog als tip van een collega de batterij helemaal leeg te laten lopen, de batterij even (30 sec) uit het toestel te halen en hem daarna weer erin te doen en op te laden, dit heeft even geholpen, met daarna nog wel zo nu en dan een uitvaller.
Maar nu gebeurt het dus weer, en ben ik eigenlijk wel benieuwd of dit nog binnen mijn garantie valt, of als er goede alternatieven zijn, bijv. een andere accu? en zo ja, nog tips?
Ik wou dus nu weer even mijn batterij leeg laten lopen m.b.v.
Juice Offender maar zodra ik dat doe, valt hij gelijk uit, vandaar ook mijn vermoeden dat mijn accu gewoon weg het euvel is van mijn probleem, ik voel namelijk op de accu ook enige oneffenheden, wat ook niet goed is lijkt me.
Ik kan mijn toestel op laten sturen, maar omdat ik dit met een ander probleem ook al 3maal gedaan heb, zie ik dat niet zitten.
Het probleem wat zich toen voor deed, is dat mijn toetsenboord verdween, en er geen oorzaak gevonden kon worden.
Uiteindelijk kwam ik er achter dat het
Advanced Task Killer was die dit probleem veroorzaakte, ik ben hem toen 3x 1 á 2 weken per keer kwijt geweest, en kreeg hem met een factory reset terug, dus daar was ik niet heel erg blij mee, want dat is in principe een houtje touwtje oplossing die ik zelf wel kan uitvoeren.
Ik ben dus benieuwd wat er nog te doen valt, buiten het opsturen van mijn toestel.