Sprint

Meedenker
  • 14Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

HTC One in 'dovenondersteuning' sinds software update

Sinds een software push afgelopen week verschijnt in het statusbalkje (naast het Wifi symbool) een icoontje dat het menselijk oor voorstelt met lawaai '))'. Sindsdien is het geluid zo hard dat ik het toestel niet meer bij mijn oor kan houden en iedereen kan meegenieten (alsof de handsfree functie is ingeschakeld, alleen die is nu nog luider).
 
Deze functie is niet uit te schakelen behalve tijdelijk door het toestel te resetten. Na enige tijd komt het probleem vanzelf terug. Het lukt mij niet om het probleem met HTC, Vodafone klantenservice / Dynafix op te lossen (ondanks duur zakelijk abonnement). Ik probeer het maar langs deze weg. Ik zal niet de enige zijn met dit probleem??
2 Reacties 2
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Ik moet zeggen dat ik het nog niet eerder gehoord heb en ik kan als ik google ook niet echt een vergelijkbaar voorbeeld vinden. Maar we komen er wel uit 🙂

Een "botte bijl" oplossing is er volgens mij altijd via het resetten van het toestel naar de fabrieksinstellingen, maar gevoelsmatig zeg ik dat deze optie gewoon uit te zetten moet zijn. Of bedoelde je dat met resetten?

Zou je onder de instellen van je toestel willen controleren wat je ziet bij "geluid" (de volume-opties) en bij de toegankelijkheid-opties? Eventueel zouden een paar screenshotjes van je scherm ook nuttig zijn.
We kunnen dan met je meekijken en eventueel kunnen mijn collega's morgen op kantoor kijken of ze het probleem kunnen reproduceren (en oplossen).

Wie weet is er daarnaast een gebruiker hier die het probleem herkent en een oplossing weet of wil testen
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Ik denk eerder dat je dan moet zoeken onder het kopje toegankelijkheid of accessability in het menu
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic