danny1992dk

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC One X Camera

Beste Forumbezoekers,

Ik heb een HTC One X in mijn bezit. Ik ben benieuwd wie er nog meer tegen hetzelfde probleem aan loopt als ik.
Na de update naar Jelly Bean heb ik een probleem geconstateerd. Als ik de applicatie open 'camera' dan sluit die vrijwel direct weer af. Ik ben hier zeer ontevreden over. Ik kan geen foto's meer maken. Ik heb een andere app gedownload en die doet het wel.

Overigens is dit niet het eerste probleem waar ik met mijn HTC One X tegenaan loop. Zo heb ik eerder al een gele vlek gehad in mijn scherm (heb een nieuwe gekregen) en ging telefoon vanuit het niets in de vliegtuigmodus. Ik kreeg de vliegtuigmodus er niet meer af en toen is die opgestuurd en ik kreeg weer een nieuwe. Vervolgens is het niet mogelijk om mijn telefoon te draaien (scherm draait niet mee). Hij zou alweer opgestuurd moeten worden. Wordt er echt niet goed van.

Voor nu even genoeg geklaagd.

Met vriendelijke groeten,

Danny

3 Reacties 3
danny1992dk
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Excuus,

Het gaat om een update naar Sense 5.0.

ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Ikzelf draai de Android Revolutio HD rom 31.2, gebaseerd op de officiele 3.09.401.1 en heb nergens last van, ook op XDA geen klachten, maar ik heb al meer mensen hier zien klagen over de klachten waar jij het over hebt, dus vermoedelijk komt het door een aanpassing van vodafone aan de rom

als je je toestel niet wilt rooten moet je denk ik wachten op een update van vodafone, je zou een factory reset kunnen proberen maar dan moet je eerst alles backuppen (fotos, savegamed ed.); schakel het toestel uit, en houdt de aanknop en de volume laag knop ingedruk totdat je in de bootloader komt, daar kan je dan met de volume knoppen en de aanknop voor een echte factory reset kiezen....
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heb je al geprobeerd om het toestel terug te zetten naar fabrieksinstellingen?

Heb je een Vodafone Branded toestel of niet? Of het aan een update van ons ligt weet ik eerlijk gezegd niet. Het kan ook in de update in het algemeen zitten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic