SelimD40

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC ONE X+

Beste mensen, heb gelezen op de website: http://www.nu.nl/gadgets/2875722/snellere-htc-one-x-mogelijk-opgedoken-in-benchmark.html dat er een HTC ONE X+ te voorschijn zal komen.
 
Mag binnenkort een nieuw abonoment en zou graag bij vodafone willen houden.
 
Ben erg benieuwd of vodafone die telefoon ergens achter heeft, en wanneer kan ik die telefoon met een vodafone abonoment kan bezitten?
 
 
Dank jullie wel!
 
Een goed weekend!
Selim.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
TomS

Gedreven Meedenker
  • 151Posts
  • 9Oplossingen
  • 9Likes
Hoi Allemaal,

Zoals al eerde aangegeven in dit topic zal Vodafone zelf de HTC one X+ niet gaan aanbieden.
Dit houdt natuurlijk niet in dat het onmogelijk is om dit toestel met een Vodafone abonnement te krijgen.
Je zal hiervoor wel even moeten kijken bij bedrijven/ website's die Vodafone diensten aanbieden icm in dit geval de HTC one X+.

Bekijk in context

28 Reacties 28
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hi Selim,

Óf deze toestellen uberhaupt naar Nederland komen is maar de vraag. In het artikel staat dat volgens geruchten gewerkt word aan een HTC One X+

Ik denk niet dat Vodafone je eerder antwoord kan geven dan dat HTC dit kan. Afwachten dus 😞
Cablerichy

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dat ding, hij bevalt me opperst best.
nadjas

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Goedendag,

Vanaf wanneer is de HTC desire X te krijgen via Vodafone?

Groet, Nadja
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hi Nadja,

Ik heb het even voor je nagevraagd.
De HTC Desire X zal op korte termijn beschikbaar zijn. Check af en toe even onze website!

P.S. Hij ziet er fraai uit! 😉
nadjas

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dankjewel dat je het hebt nagevraagd!
Ik zal dan nog even geduldig wachten 🙂

Groetjes, Nadja
chip

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
zo dat is knap. Waar heb je die gekocht dan aangezien die nog nergens te verkrijgen is?? (het gaat hier wel om de One X+ en niet de gewone versie)
nadjas

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het begint nu wel wat lang te duren. 
Jammer dat vodafone 'achter ligt' op andere providers en telefoonaanbieders. Zo verliezen ze wel wat klanten denk ik 😞
serdar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,
 
Graag zou ik willen weten wanneer de HTC One X+ bij Vodafone beschikbaar is ?
Want in sommige winkels is hij nu al verkrijgbaar ?
 
Alvast bedankt.
 
Met vriendelijke groet,
 
Serdar
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
serdar schreef:
Beste Vodafone,

Graag zou ik willen weten wanneer de HTC One X+ bij Vodafone beschikbaar is ?
Want in sommige winkels is hij nu al verkrijgbaar ?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Serdar
Hoi Serdar, ik heb je bericht even hier samengevoegd voor de overzichtelijkheid

Of en wanneer de X+ bij Vodafone te krijgen zal zijn weet ik nog niet. Op dit moment is er bij mij in ieder geval niks over bekend

nadjas

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Volgens mij is een HTC one X plus iets anders als een HTC desire X.. 
Giftcard

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Bas,
 
Volgens de Vodafone Winkel in Zoetermeer gaat Vodafone de HTC One X+ niet voeren omdat er een overschot van HTC One X is.
 
Lijkt me een raar verhaal, maar ik geef enkel door wat alle drie de medewerkers mij daar vertelde.
 
Groeten,
Erik
Gilbert1993

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb even geïnformeerd bij HTC zelf, maar zij geven mij op facebook het volgende bericht terug:
 
"He Gilbert, De HTC One X+ zal ook aan Vodafone geleverd worden."
 
Vraag nu aan Vodafone is, wanneer ligt ie in de winkels?
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@Erik (en@Gilbert😞

ik weet eerlijk gezegd niet precies hoe dit bij de winkels in elkaar steekt. Zover ik weet zijn er ook winkels die wat meer vrijheid hebben in de selectie toestellen die ze voeren. Dus dit zou best kunnen kloppen, maar helemaal zeker weten doe ik het niet. Hoe dan ook, als het zo is, is het een uitzondering. Het overgrote deel van de Vodafone winkels voert uiteraard het normale Vodafone assortiment.

Meer algemeen: op dit moment zit de HTC One X+ (nog) niet in ons assortiment.

Ik heb voor jullie gevraagd of (en zo ja wanneer) we hem gaan verkopen. Zodra ik antwoord heb ik laat ik het weten!
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
'morgen heren. Ik heb een beetje teleurstellend nieuws voor jullie: ondanks het statement van de klantenservice van Samsung zal Vodafone de One X+ niet gaan verkopen.
Sorry.
fmaassen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist gebeld met de klantenservice en er wordt gezegd dat de HTC One x+ helemaal niet geleverd gaat worden. Dat hebben ze bij de sensation xe ook niet gedaan.
Ik denk dat het dan toch tijd gaat worden om over te stappen.
 
EricM

Stamgast
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Tja, ik kan me dat voorstellen als je dat toestel zo graag wil hebben.
Je kunt nog overwegen het toestel simlockvrij aan te schaffen en dan bij Vodafone over te stappen naar een Simonly abonnement.
Dan ben je op de lange termijn waarschijnlijk zelfs iets voordeliger uit.

joha_n

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
iik vind het toch raar dat de winkels en de klantenservice elkaa rtegenspreken.
was gisteren bij ons in de stad en in de ene vodafone winkel zeiden ze de htc one x + wel verkochten,
aangezien er bij ons 2 winkels zitten ging ik even op de terugweg langs de andere winkel om em alvast te reserveren en daar bleek ie niet verkocht te worden maar ze belde daar de klantenservice.
Die vertelde weer dat ze wel binnenkort werden verkocht.Dus waar licht dat dan aan?
 
en mn tweede vraag is hoe kan een htc one x bij de ene vodeafone winkel bij een 2 jarig 55 euro abonnement nog 199 euro kost en bij de andere niets?
dirkkramer

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je kan ook op pdashop.nl de One X+ uitzoeken en hem via daar aan een abonnement van welke provider dan ook linken (incl. Vodafone). Heb het zelf niet helemaal uitgeprobeerd maar zag dat er die optie was.
Is nog netjes met een setje beats headset ook, tijdelijke actie.
Gilbert1993

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou sta ik op het punt om Vodafone af te schrijven wat betreft de HTC ONE X+, blijken ze deze toch te gaan leveren?
 
Nou Vodafone, nu wees duidelijk en zeg wanneer ie komt. Geef ons alsjeblieft geen valse hoop!
 
En als jullie hem gaan leveren, kunnen jullie er dan voor zorgen dat er 1 naar Roermond wordt gestuurd?
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic