duncanita

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[HTC Desire S] netwerksignaal compleet weg

hallo,

ik heb een HTC Desire S en heb nu nergens meer ontvangst met mijn telefoon. in huis niet, in de voor- of achtertuin niet, alleen bij een mast heb ik 1 of 2 streepjes maar zodra ik dan iets probeer, bv een sms, dan valt meteen het signaal weg. hij geeft dan ook meteen aan dat er maar beperkte service is en als ik dan handmatig ga zoeken naar netwerken, dan is het netwerk van t-mobile het enige wat er te vinden is. heel soms ziet hij het vodafonenetwerk maar zodra ik die selecteer, dan valt het ook meteen weer weg. dit is al de zoveelste keer dat er kuren zijn met dit toestel, kunnen die lui nou niet gewoon een goed toestel maken/leveren?
1 Reactie 1
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Duncanita,

Welkom op het Vodafone Forum! Vervelend om te lezen dat je zoveel problemen hebt met je ontvangst. Ik zou je in dit geval willen doorverwijzen naar een Vodafone winkel.

Het is best denkbaar dat niet het toestel maar je simkaart voor de problemen zorgt. Dit kan in een winkel getest worden. Indien nou blijkt dat je sim kapot is, krijg je kosteloos een nieuwe mee van de zaak.

Ik zou dit nog proberen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic