dannymh

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC Desire HD blijft (spontaan) om pincode vragen

Ook ik ondervind nog steeds veel problemen met het (spontaan)opnieuw vragen van de pincode.Vooral tijdens mijn vakantie op Ibiza was het een groot drama met dagelijks een keer of 8 de betreffende pincode melding. Wel erg fijn dat je, zolang je niet doorhebt dat het toestel om een pincode vraagt, dus onbereikbaar bent. Zeker als je voor het thuisfront bereikbaar wil blijven..? :@

Ik denk alleen dat mijn probleem anders is aangezien veel mensen het hebben over het herstarten van zijn/haar toetsel. Dit doet mijn toestel dus niet al ! Hij springt (tijdens het bellen/als ik gebeld word, aan het internetten ben) ineens op het pincode scherm. Hij herstart dus niet.
Mijn sim is inmiddels vervangen voor een nieuwe. Dit was dus geen oplossing.
Momenteel weet ik t even niet meer. Ik hoop maar dat er een Vodafone/HTC update komt die dit probleem oplost.
Ik ben er zo langzamerhand wel een beetje klaar mee; een keer of 5 per dag een pincode scherm en dus onbereikbaar.
1 Reactie 1
BjornB

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Dannymh,

Vervelend dat je toestel blijft vragen om de pin code. Dit lijkt een software matig probleem te zijn. Indien het toestel specifiek om de PIN vraagt zou mijn advies zijn deze ter reperatie aan te beiden in een van onze Vodafone winkels.

Met vriendelijke groet,
Bjorn, Vodafone Klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic