Tessa94

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HTC Desire C, geheugen

Ik heb een vraag over het geheugen en het opslaan van foto's van de HTC Desire C.
 
Als ik op Whatsapp foto's wil downloaden, geeft mijn telefoon aan dat ik een SD-kaart moet plaatsen. Nu vraag ik me af of dit per se nodig is, want mijn telefoon heeft zelf ook genoeg geheugen om foto's op te slaan (foto's van de camera slaat ie immers ook op)...
 
Weet iemand of ik iets bij de instellingen van Whatsapp of mijn telefoon moet veranderen zodat ik foto's kan opslaan zonder SD-kaart of dat ik gewoon een SD-kaart aan moet schaffen?
 
Alvast bedankt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Volgens mij kun je de foto opslag locatie niet wijzigen...

Buiten dat adviseer ik je toch om een SD kaartje te kopen. Voor een paar euro heb je al een paar gigabyte. Het grootste voordeel is wel dat als je telefoon ooit kapot gaat dat je je foto's dan in ieder geval nog op de SD kaart hebt staan. Deze haal je uit het toestel en je kunt er weer over beschikken. Dat is niet het geval bij intern geheugen. Mocht je in de winkel keuze hebben kies dan voor SanDisk, deze blijven zelfs goed in geval van waterschade. Andere kaartjes zijn hier veel kwetsbaarder voor.

Mocht dit antwoord je geholopen hebben, klik dan even op het duimpje onder dit bericht 🙂

Bekijk in context

1 Reactie 1
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Volgens mij kun je de foto opslag locatie niet wijzigen...

Buiten dat adviseer ik je toch om een SD kaartje te kopen. Voor een paar euro heb je al een paar gigabyte. Het grootste voordeel is wel dat als je telefoon ooit kapot gaat dat je je foto's dan in ieder geval nog op de SD kaart hebt staan. Deze haal je uit het toestel en je kunt er weer over beschikken. Dat is niet het geval bij intern geheugen. Mocht je in de winkel keuze hebben kies dan voor SanDisk, deze blijven zelfs goed in geval van waterschade. Andere kaartjes zijn hier veel kwetsbaarder voor.

Mocht dit antwoord je geholopen hebben, klik dan even op het duimpje onder dit bericht 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic