Mbella800

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HELP! Samsung S5 met waterschade

Beste Vodafone,
Ik zit met een probleem. Gister heb ik mijn Samsung S5 in de wc laten vallen. Hij lag er niet langer dan 5 seconden in heb hem er gelijk uit gehaald maar door de val is het klepje losgeraakt. De waterindicator sticker is nu rood gekleurd. Heb hem al een paar uur in een bak met rijst liggen, helaas zonder succes.
Nu zit ik dus nog met een abbonement die pas afloopt in januari 2016, zonder telefoon en geen geld voor een nieuwe.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen aangezien de telefoon wordt aangeprezen doordat deze waterdicht is, waar ik helaas weinig van heb gemerkt.
Ik hoop snel van u te horen.
Alvast bedankt,
Groet.
2 Reacties 2
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Mbella800,

Natuurlijk balen als je telefoon uit je handen glijd! Ik snap dat je het gevoel hebt dat dit toestel niet waterbestendig is maar Samsung heeft niet beweerd dat dit toestel ook valschade proof is dat dit is gebeurd is eenmaal en naar ongelukje :(.
En toestel nodig hebben is natuurlijk voorspelbaar, alleen via het forum kan er niet verder worden gezocht naar en oplossing misschien dat je dit verder kunt overleggen met de klantenservice ook al is de kans heel klein op en supersnelle verlenging.

Je zou en overweging kunnen maken op en Prepaid toestel of en ouder toestel gebruiken maar die keuze is aan jou ;). Mocht je tips nodig hebben kun je deze ook gerust vragen.
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
ik weet niet of je een vodafone garant verzekering heb maar als dit het geval is kun je het toestel opsturen voor reparatie eigen risico bedraagt als ik het goed heb 45 euro
mocht je geen verzekering hebben zijn er nog genoeg winkels tegen woordig die telefoons repareren voor een redelijk bedrag
succes ermee
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic