shanna

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

blox 1gb aangezet

hoi allemaal

ik heb mij nu maar even hier aangemeld om hopelijk meer tips te krijgen.

ik heb een sms van vodafone vandaag gekregen dat mijn data bundel op was en dat ik door middel va een extra blox dit kon oplossen. hierdoor heb ik gekozen voor de 1gb voor 10 euro.

Ik heb vandaag al 2 keer naar vodafone gebeld en ben er eigenlijk klaar mee. De eerste jongen gaf aan dat ik mijn toestel 5 minuten moest uitzetten en een andere collega mijn mobiele gegevens opnieuw ging starten en het moest werken. 2 uur erna heb ik weer gebeld dat dit nog niet zo was. iemand anders gaf aan omdat ik het zelf heb aangevraagd het nu door een speciaal automatisch systeem zou gaan en dat het nu bij het laatste gedeelde was binnen een uur zou het moeten doen, ik hoefde mijn tel niet opnieuw op te strarten. Mijn internet doet het nog steeds niet

kan iemand mij tips geven?

mvg shanna
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey shanna,

Ik raad je aan om je instellingen eens te controleren. Via http://handleidingen.vodafone.nl/web kun je de telefoon selecteren en zoeken naar de internet instellingen.
Let hierbij erop dat mobiele data aan moet staan.

Via nu vodafone kun je zien of de blox is aangesloten. Is dit niet het geval kun je hem of zelf aansluiten of nogmaals contact opnemen met de klantenservice hierover.

Groetjes stevied86
shanna
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi stevied86

Ik heb de link die je stuurde nagekeken daar staat alles goed in.

Ik heb de klantenservice weer gebeld en de status stond nu goed. Ik moest mijn telefoon weer 10 minuten uitzetten en het zou goed moeten zijn. Helaas is dit weer niet het geval.

Groetjes shanna

Anonymous
Niet van toepassing
Hey shanna,

Is het mogelijk om eens je simkaart in een ander toestel te stoppen om te zien wat daarvan de uitkomst is? Dit kun je doen in een vodafone winkel. Zij stoppen dan een werkende simkaart in jouw toestel om zo uit te sluiten of het de simkaart is. Is het de simkaart dan krijg je vanuit vodafone een nieuwe.

Ik ben bang dat ik vanuit hier vrij weinig voor je kan betekenen. Ik kan namelijk niet in de systemen van Vodafone ivm privacy gevoelige gegevens.

Het enige andere wat je kunt doen is hiervoor nogmaals contact opnemen (kan tevens ook via de chat) of controleren via my vodafone of het aangesloten is.

Groetjes stevied86
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic