ICE

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HELP - IPAD2 MET DATAREKENING VAN 500 EURO

Beste klantenSERVICE,
 
Ik heb deze week de rekening voor mijn MBB Basis-2 Hardware abonnement ontvangen en schrok hier enorm van.
 
In de gebruikskosten is aan dataverkeer € 432.66 berekend en gefactureerd. Ik heb een datalimiet van 2GB en weet zeker dat ik de helft daarvan niet heb verbruikt laat staan overschreden.
 
Ik probeer een specificatie te krijgen via online rekening, maar deze schijnt ook niet beschikbaar te zijn en ook niet mogelijk om te krijgen.
 
Telefonisch is de klantenservice ook niet te bereiken dus daar wordt ik ook niet geholpen.
 
En omdat ik in zo een goede vertrouwen heb toegestemd met automatische incasso is deze onterechte rekening ook al afgeschreven van mijn rekening door Vodafone. BEDANKT.
 
En wie gaat mij hierbij helpen, te woord staan, compenseren en ik hoop zo snel mogelijk de misverstand corrigeren????????
 
Met niet zo vriendelijke groeten,
 
ICE
5 Reacties 5
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Zo ICE, jij durft!
Ik heb een aantal punten waarvan ik persoonlijk zeg, hold your horses!
Ten eerste, je begint je post met klantenSERVICE, alsof je iets wil insinueren. Wat dat is ontgaat me. Vervolgens geef je aan dat je zeker weet dat je je bundel niet verbruikt hebt, hoe weet je dat?
Als dit via een app is, dan heb je helaas pech. De apps die gebruikt worden zullen nooit zo accuraat zijn als de systemen van Vodafone zelf.
Je gaat in goed vertrouwen accoord met auto incasso, maar als de factuur dan hoger uitvalt is het ineens erg? Leg me eens uit wat de meerwaarde hiervan is, of het nou een groot of klein bedrag is, auto incasso is auto incasso.
Je vraag zelfs wie je gaat helpen, compenseren?? en corrigeren van dit misverstand? 
Afsluiten met niet zo vriendelijke groet, nee ik hoop dat de Mods je hier even laten gaarkoken.
Begrijp me niet verkeerd, als ik nou 5000 posts van je kan zien als tegengewicht was het een ander verhaal.
Nou heb ik gewoon het idee dat je op je provider wil spugen/zeiken terwijl de fout bij jezelf ligt. ( om een bash van jou te voorkomen, gezien VF ziet dat je data verbruikt is dat ook zo, ik verzin dat niet)
Greetz,

Nez
 
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes

Hallo Ice welkom op ons Forum,

Als mod heb ik niet zo'n moeite met je post, kan me voorstellen dat je schrikt van zo'n bedrag, en als je dan ook nog eens niet de klantenservice kunt bereiken, kan ik me iets bij de reactie voorstellen.
@Nez wij zullen niemand laten gaarkoken omdat de toon niet aanstaat, zolang het geen oridnaire scheldpartij wordt.


Ice ik wil je toch adviseren opnieuw met de klantenservice contact op te nemen voor een verklaring van de kosten.
isense

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hey Ice,
 
Vervelend zo'n rekening! bah moet er niet aan denken!
Heb je al contact met Vodafone weten te krijgen?
 
Je zou ze anders ook een e-mail kunnen sturen via je My Vodafone account. Is erg handig als de wachttijden lang zijn!
 
Groetjes,
 
Clarica

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
KPN en Vodafoon hebben de handen in 1 geslagen met het maken van een data verbruik app genaamd MB meter succes, ook het bestaan van WIFI is vaak leuk (snelller) en goedkoper 🙂
nico557

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Je kan het bedrag toch storneren.
 
Maar het is wel lastig als je je verbruik en tegoed in my vodafone niet kan zien,maar je bent niet de enige met dit euvel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic