Zo ICE, jij durft!
Ik heb een aantal punten waarvan ik persoonlijk zeg, hold your horses!
Ten eerste, je begint je post met klantenSERVICE, alsof je iets wil insinueren. Wat dat is ontgaat me. Vervolgens geef je aan dat je zeker weet dat je je bundel niet verbruikt hebt, hoe weet je dat?
Als dit via een app is, dan heb je helaas pech. De apps die gebruikt worden zullen nooit zo accuraat zijn als de systemen van Vodafone zelf.
Je gaat in goed vertrouwen accoord met auto incasso, maar als de factuur dan hoger uitvalt is het ineens erg? Leg me eens uit wat de meerwaarde hiervan is, of het nou een groot of klein bedrag is, auto incasso is auto incasso.
Je vraag zelfs wie je gaat helpen, compenseren?? en corrigeren van dit misverstand?
Afsluiten met niet zo vriendelijke groet, nee ik hoop dat de Mods je hier even laten gaarkoken.
Begrijp me niet verkeerd, als ik nou 5000 posts van je kan zien als tegengewicht was het een ander verhaal.
Nou heb ik gewoon het idee dat je op je provider wil spugen/zeiken terwijl de fout bij jezelf ligt. ( om een bash van jou te voorkomen, gezien VF ziet dat je data verbruikt is dat ook zo, ik verzin dat niet)
Greetz,
Nez
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.