Jorien

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

HELP! BB 9780 Ping en whatsapp instellen

Hoi! Net een bb 9780 binnen. Wil graag pingen en whatsappen! Heb bb messenger al en ook whatsapp gedownload en een bb ID aangemaakt, ook batterij uit toestel gehaald, maar weet niet hoe ik contactpersonen uit kan nodigen. Ik heb al een backup gemaakt van contactpersonen maar dan lukt het nog niet. Ik krijg het volgende steeds:
 
Uitnodigen voor BBM > Voer een naam, emailadres, telefoonnummer of PIN in > dan vul ik een emailadres van een vriendin in > deze vermelding heeft geen -adres.... Wat betekent dit?
 
Duizendmaaldank voor tips zodat ik wel van deze service gebruik kan maken. (heb trouwens een abonnement van 500 mb + bb bundel, moet genoeg zijn toch?)
 
Groetjes Jorien
2 Reacties 2
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Hoi Jorien,

Ik moet eerlijk zeggen niet direct te weten waar dit aan ligt, al denk ik dat het komt omdat je een emailadres invult.
Heb je al eens getest wat gebeurd als je direct het PIN nummer invoert voor een uitnodiging?

Laat ons even weten wat je ervaringen zijn.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum


Milanvdr

Gedreven Liefhebber
  • 52Posts
  • 3Oplossingen
  • 6Likes
Dit komt waarschijnlijk omdat jij haar 06-nummer niet hebt gekoppeld aan haar E-mail adres.
Zoals chris zei zou je kunnen proberen haar PIN in te vullen. Dat ziet er bijvoorbeeld zo uit:
"280EF944".
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic