scarface

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gratis 5 euro beltegoed?

- Verwijderd -

Zo,

Je frustratie uiten kan best, maar je zó opwinden over 5 Euro Beltegoed, en dat in je eerst post.
Ik vind het wat onnodig en daarbij, je vangt meer vliegen met honing dan met azijn.

Laat duidelijk zijn dat ik je frustraties begrijp, alleen de manier van uiten daar moet ik naar handelen.

Groet,

Chris

4 Reacties 4
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
De voorwaarden zijn simpel:
 
- je activeert je prepaidnummer op het netwerk
- je registreert je nummer via MyVodafone
- je doet eenmalig een opwaardering
 
En dan krijg je inderdaad de 5 euro extra beltegoed.
 
Dus als jij je aan alledrie de voorwaarden hierboven hebt gehouden, zou 1 telefoontje naar de helpdesk voldoende moeten zijn om alsnog je extra beltegoed te krijgen. Of mogelijk dat zelfs 1 van de moderators hier je zou willen helpen (hoewel ik zou begrijpen dat ze dat niet met veel plezier doen, na jouw wens dat ze de eeuwigdurende zakjeuk moeten krijgen).
 
En als je je niet aan die voorwaarden hebt gehouden, zou het je sieren om je toon te matigen. Dat je een klacht hebt wil ik geloven, maar om op een gebruikersforum te komen en meteen de boel neer te zetten in de termen zoals jij die gebruikt, vindt ik redelijk ongemanierd overkomen.
RandyG

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hahahaha ookal ben je boos ik moet zeggen dat je een geweldige woordkeuze hebt
 
ik lach me helemaal kapot hier hahahahaha
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Ter aanvulling op Martin,

Het kan zijn dat er maximaal 72 uur overheen gaan eer deze topup wordt bijgeschreven op het prepaid tegoed.

Groetjes,
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Geen verdere reacties. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic