ingek

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gratis 1gb 24 maanden na verlenging contract

Beste Vodafone,

ik heb in oktober 2018 mijn abonnement verlengt bij jullie. Deze verlenging is 1 maart 2019 ingegaan, maar tot mijn verbazing is de beloofde 1GB gedurende 24 maanden ineens vervallen vanaf 1 maart. Kan dit weer aangezet worden?
Ik kwam er per toeval achter.

Ik hoor graag van u. Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,
I.Kiwiet
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi ingek
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als deze actie met je besproken is dan kan Vodafone deze natuurlijk niet zomaar van je abonnement afhalen. Daarom kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten en te vragen waarom die 1 GB opeens is verdwenen.

Je kunt ze ook een privé bericht sturen naar Facebook of Twitter. Daar kunnen ze je ook helpen. Hier via de community kan het niet omdat dit een klanten helpt klanten community is en niemand in het systeem kan kijken wat er nu afgesproken is.

Laat nog even weten wat daaruit is gekomen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 12296Posts
  • 3561Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi ingek
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als deze actie met je besproken is dan kan Vodafone deze natuurlijk niet zomaar van je abonnement afhalen. Daarom kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of door een chat te starten en te vragen waarom die 1 GB opeens is verdwenen.

Je kunt ze ook een privé bericht sturen naar Facebook of Twitter. Daar kunnen ze je ook helpen. Hier via de community kan het niet omdat dit een klanten helpt klanten community is en niemand in het systeem kan kijken wat er nu afgesproken is.

Laat nog even weten wat daaruit is gekomen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Heb je inmiddels contact gehad met mijn collega's ingek?
ingek
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@Steven ja inmiddels contact gehad, ze gaan een verzoek indienen om het weer te activeren.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Super 🙂 dan is het nu afwachten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten omdat het via mijn collega's van de klantenservice is opgepakt
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic