jackb

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Google playstore,gmail en google+ werken niet meer.

Goedemorgen,
 
Sinds enkele dagen werken de snelkoppelingen van google Playstore, google+ en gmail niet meer op mijn HTC one S.
Als ik ze aanklik zie ik snel een grijsscherm oplichtenen dan weer terug. ik heb een tijdje geleden wel in mijn bestandsbeheer zitten rommelen( niet verstanding denk ik nu) omdat mijn accu wel heel snel leeg raakte de laatste tijd wilde ik wat uitzetten, niet het juiste denk. maar ik weet niet meer wat en of daar ook mijn probleem ligt dat deze apps niet meer werken.
Met andere apps totaal geen problemen, alleen met deze 3 van google. Ik kan er verder totaal geen info over vinden op internet dus is dit mijn laatste hoop voordat dat ik mijn HTC one S terug ga zetten naar de fabrieksinstellingen en zodoende alles kwijt ben maar dat het probleem misschien is opgelost.
Alvast bedankt voor de hulp.
 
Gr. Jack.
3 Reacties 3
Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes
1 optie die ik nog kan bedenken voor je naar de fabrieksinstellingen gaat:
 
Instellingen - applicaties - applicaties beheren
 
Zoek hier de apps op die de problemen hebben en kies voor "updates verwijderen" en "cache legen".
 
Probeer hierna de apps nog eens op te starten.
 
Hoop dat het werkt voor je.
Johan84

Liefhebber
  • 43Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Kun je bijvoorbeeld wel op play.google.com, apps selecteren en downloaden naar je One S?
hymster5

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hetzelfde probleem maar dan alleen met de play store en bij mij werkt het legen van de cache niet en ook niet als ik de update's verwijder.
Ik heb hem er ook al afgegooid en er opnieuw opgezet maar nog steeds blijf ik het probleem behouden.
 
Kan iemand mij helpen?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic