ultraslan38

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedkoper via Belsimpel

Gebeld met de Vodafone verkoop afdeling en gevraagd of ik een toestel kan krijgen bij mijn Red 5GB abo. Het ging om een Samsung A5 2016 model. Kreeg te horen dat ik 2 jaar lang €6 erbij moet betalen. Heb toen gekeken bij Belsimpel voor hetzelfde abonnement en de zelfde toestel . Het kost me bij Belsimpel met toestel €31 pm . Bij Vodafone kost het me pm €36 . Gaan ze bij Vodafone zo om met vaste klanten?
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Beste ultraslan38,

Ik zal in het kort uitleggen hoe het zit wanneer je besteld bij een derde partij of via Vodafone.

Bij een bestelling via Belsimpel wordt het toestel los ingekocht (Let er op, dit zijn meestal Oost Europese toestellen waardoor je dus qua updates ook in Oost Europa zit, onhandig. Dat is eenmaal de goedkope inkoop die Belsimpel doet niet echt heel leuk voor iedereen). Via Vodafone ontvang je een branded toestel, dit houdt in dat een aantal Vodafone services alvast op je toestel staan en dat de software goed is geconfigureerd op het Vodafone netwerk. Je ontvangt ook Vodafone updates betreft software.

Hierdoor kan Belsimpel goedkoper het type abonnement aanbieden dat je graag zou willen. Ook voor de reparatieprocedure zul je bij Belsimpel moeten zijn dan bij Vodafone.

Hopelijk heb je zo genoeg informatie met betrekking tot de verschillen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
We hebben helaas nog niets van je vernomen, heb je inmiddels al duidelijkheid op je vraag ultraslan38? Mocht je nog iets niet snappen of vragen hebben beantwoorden we deze graag.

Kind regards,
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic