ralphdelfos

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gezinsleden toevoegen aan zakelijk abonnement

Ik heb als eenmanszaak een Red Pro Unlimited abonnement.

Mijn zoon en dochter zijn toe aan een sim only abonnement en mijn vrouw, die nu deel uitmaakt van een Red Together abonnement met haar ouders, wil ik ook toevoegen.

Nu kan ik voor hun 3-en een Red Together abonnement afsluiten (zodat ze data delen), maar kan ik ze ook toevoegen aan mijn zakelijk abonnement? Vodafone Zakelijk heeft namelijk, als tegenhanger van Red Together, een Red Pro abonnement. Dan kunnen we met zijn 4-en de data delen.

Is bovenstaande mogelijk? Moet ik mijn huidige contractsvorm wijzigen? Hoe kan ik mijn vrouw uit haar huidige Red Together halen en aan mijn Red Pro toevoegen?

Ik heb nu 2 keer gechat en 2 keer gebeld met Vodafone, maar ik kreeg 4 keer een verschillend antwoord. Variërend van 'kan niet' tot 'geen probleem' en twee tussenvarianten van 'kinderen kunnen wel en vrouw niet' en 'vrouw kan wel, maar kinderen niet omdat ze minderjarig zijn'

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @ralphdelfos, welkom hier!

Je hebt nu een Red Pro Unlimited abonnement. Hier kun je geen abonnementen aan toe voegen, omdat dat met deze abonnementsvorm niet kan. Wat wel een optie is, is om een Red Together abonnement af te sluiten. Een Red Together abonnement kan namelijk ook onder een zakelijke aansluiting hangen. 

Vervolgens kun je voor de aansluiting van jouw vrouw een contractoverdracht aanvragen. Op deze manier komt haar abonnement onder jouw klantnummer te hangen. Als zij nu al een Red Together Extra abonnement heeft, dan is toevoegen voldoende. Voor jouw zoon en dochter (die nog geen abonnement hebben) kun je dan vanuit jouw eigen account voor beide een Red Together Extra abonnement aanvragen. Op deze manier hangen alle aansluitingen onder 1 Red Together abonnement en kun je gebruik maken van een gezamenlijke datapot.

Wat je wilt is dus zeker mogelijk, maar niet met een Red Pro Unlimited abonnement. Wel kunnen we je abonnement dus zakelijk houden met een Red Together abonnement, waar ook jouw vrouw, zoon en dochter deel van gaan uitmaken. Het is redelijk wat werk om dit zelf in orde te maken, ook omdat de recente verlenging (Red Pro Unlimited) ongedaan gemaakt moet worden. Dus mocht je bovenstaande willen dan heb ik een contactpersoon bij Vodafone Business zitten en kan ik het voor je doorzetten. Hij maakt het dan met liefde voor je in orde. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @ralphdelfos, welkom hier!

Je hebt nu een Red Pro Unlimited abonnement. Hier kun je geen abonnementen aan toe voegen, omdat dat met deze abonnementsvorm niet kan. Wat wel een optie is, is om een Red Together abonnement af te sluiten. Een Red Together abonnement kan namelijk ook onder een zakelijke aansluiting hangen. 

Vervolgens kun je voor de aansluiting van jouw vrouw een contractoverdracht aanvragen. Op deze manier komt haar abonnement onder jouw klantnummer te hangen. Als zij nu al een Red Together Extra abonnement heeft, dan is toevoegen voldoende. Voor jouw zoon en dochter (die nog geen abonnement hebben) kun je dan vanuit jouw eigen account voor beide een Red Together Extra abonnement aanvragen. Op deze manier hangen alle aansluitingen onder 1 Red Together abonnement en kun je gebruik maken van een gezamenlijke datapot.

Wat je wilt is dus zeker mogelijk, maar niet met een Red Pro Unlimited abonnement. Wel kunnen we je abonnement dus zakelijk houden met een Red Together abonnement, waar ook jouw vrouw, zoon en dochter deel van gaan uitmaken. Het is redelijk wat werk om dit zelf in orde te maken, ook omdat de recente verlenging (Red Pro Unlimited) ongedaan gemaakt moet worden. Dus mocht je bovenstaande willen dan heb ik een contactpersoon bij Vodafone Business zitten en kan ik het voor je doorzetten. Hij maakt het dan met liefde voor je in orde. 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12287Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Ik hoef niet meer te schrijven, Cecilia heeft al gedaan 🙂

ralphdelfos
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Cecila,

Goed om te horen! Ik kom graag in contact met de contactpersoon bij Vodafone Business.

Met vriendelijke groet

Ralph Delfos

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3612Posts
  • 1100Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @ralphdelfos, goedemorgen!

Bij deze heb ik alles doorgezet naar mijn contactpersoon binnen Vodafone Business. Hij is op de hoogte van de gewenste situatie en zal spoedig contact met je opnemen om dit te realiseren! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic