marcoroest

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geweldig!

Ik plaats dit bericht hier uit pure wanhoop. Wij maken op zakelijk gebied gebruik van Vodafone maar ik vraag me serieus af hoe lang nog.

Hier gaan we. Vodafone werkt met zogenaamde business partners. Leuk en aardig, maar op het moment dat de business partner het laat afweten moet je zelf contact op nemen met vodafone (dit heb ik recentelijk meedere malen moeten doen).

Nu probeer ik al een enige tijd voor een van onze buitendienst medewerkers een simkaart te bestellen. Gewoon een nieuwe simkaart voor een al bestaand abonnement omdat deze simkaart verloren is.
Op de website is ongeveer na 30 minuten zoeken te vinden dat het alleen mogelijk is om de simkaart in de winkel te bestellen, of door de klantenservice te bellen. Als ik het "service" gedeelte van het samengevoegde woord "klantenservice" met subscript (extra kleine letters) kon schrijven op dit forum, had ik dat zeker gedaan.

Het begint met de VRESELIJKE keuze menu's. Ellendig lange menu's waar maar geen eind aan lijkt te komen. Je bent verplicht om naar alle overbodige informatie te luisteren die je absoluut niet wilt horen , voordat je uberhaupt iemand online krijgt (als je geluk hebt, wie weet neem je ergens een verkeerde afslag, en ga je nog een aantal menus verder, terwijl de verkeerde afslag er voor zorgde dat je al nooit meer iemand te horen krijgt in het desbetreffende gespek).

De eerste zin van het gesprek van: "om u beter van dienst te zijn vragen wij u om uw 10 cijferige telefoonnummer". U leest het goed, om U beter van dienst te zijn. Vul je geen nummer in, of doe je dit niet op tijd krijg je de volgende zin te horen: "wij hebben geen nummer ontvangen, wij beeindigen nu dit gesprek".

Afijn, ik krijg dus eindelijk iemand aan de lijn, een vrij jonge dame welke mij verzekerde dat ik ook via de website eem simkaart kan bestellen..... Uiteraard kon ze mij niet verder helpen, want ondanks dat ik via My Vodafone gemachtigd ben om alles te wijzigen en op te zeggen, kon zij mij niet helpen omdat vodafone 2 verschilllende systemen hanteerd, 1 voor de website en eentje voor de klantenservice.

Ik hoop vooralsnog iemand bij vodafone bereidt te krijgen mij een simkaart op te sturen.

Met vriendelijke groet,

Marco Roest
3 Reacties 3
CarolaV

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CarolaV

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit is toch belachellijk, ik wens je veel succes
Marjolein

Liefhebber
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes
Hoi Marcoroest,

Ik zie dat het al een tijdje stil is gebleven rond jou vraag. Nu hoop ik dat het probleem als is opgelost en dat je al een nieuwe simkaart hebt ontvangen!

Mocht dit nog niet het geval zijn, zijn hier misschien een paar tips om dit op te lossen. Er zijn inderdaad verschillende manieren om een nieuwe simkaart te krijgen:
Via de Business Partner
Via de website
Telefonisch via onze klantenservice.
Via een Vodafone winkel

Hopelijk zit hier een toereikend antwoord bij zodat je een nieuwe simkaart kan krijgen.
Mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik dit graag.

Met vriendelijke groet,
Marjolein
Forum Moderator Team

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic