Quest79

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gepruts van helpdesk Vodafone bij overstap en nummerbehoud

Goeden dag,
 
Ik plaats mijn vraag op het forum omdat een vraag of klacht versturen via de website slechts 1000 tekens mag bevatten.
 
op 23 oktober heb ik een besteling geplaatst, aanvraag nieuw contract met nummer behoud met Ordernummer 16XXXXX209.
 
Op zaterdag 03-11 heb ik mijn nieuwe simkaart ontvangen samen met het contract met klantnummer 36XXXX432 welke ondertekend is meegenomen door de koerier.
 
Op 26-11 zou de overstap/nummer overname van t-mobile naar Vodafone plaatsvinden, hiervan kreeg ik op 25-11 nog een herinnering per sms op het door vodafone over te nemen telefoonnummer 06-XXXX3213.
 
Dinsdag avond 27-11 heb ik gebeld met de klantenservice omdat mijn nieuwe simkaart nog steeds niet werkte en omdat het oude abonnement nog steeds actief was. Hier kreeg ik te horen dat ik de volgende dag tijdens kantoor uren moest terug bellen zodat er contact opgenomen kon worden met de afdeling nummer behoud.
 
Woensdag ochtend 28-11 heb ik opnieuw gebeld met de klantenservice, deze medewerker beloofde mij, als hij tijd had (??!!), dat hij contact op zou nemen met de afdeling nummer behoud en dat hij mij diezelfde middag voor 14:30 zou terug bellen.
Helaas heeft deze medewerker mij niet terug gebeld waarop ik zelf weer contact heb gezocht met de klanten service. Deze medewerker gaf mij het advies contact op te nemen met de klanten service van de "Friend and family" website. Alle hiervoor genoemde medewerkers hadden de grootste moeite om mijn order terug te vinden in "het systeem", de enige informatie die mij werdt verstrekt was de melding dat mijn aanvraag was geannuleerd. Niemand kan mij vertellen door wie of waarom. Dezelfde middag heb ik contact gezocht met de klantenservice van de website Friends and family. Ook de medewerker van de klantenservice friends and family had  de grootste moeite om mijn order terug te vinden in "het systeem" en kwam zelfs met de melding dat de levering van mijn toestel vertraagd was terwijl mijn bestelling een sim only abonnement betreft. Uiteindelijk was mijn aanvraag terug vinden in "het systeem" en beloofde de medewerker mijn order meteen af te leveren bij de juiste afdeling zodat mijn bestelling direct in behandeling kon worden genomen. Na het laatste contact is er volledige radiostilte vanuit Vodafone en zit ik nog steeds met smart te wachten op de start van mijn nieuwe abonnement.
Helaas is mijn korting periode van mijn huidige provider t-mobile reeds verlopen en zit ik nu met ongewenste hogere maand en verbruiks kosten.Graag wil ik van u weten waar ik aan toe ben, ik ben nog steeds geïnteresseerd in de activatie van het nieuwe abonnement en nummerbehoud aanvraag maar ik verwacht wel een compensatie voor de hogere kosten welke mij ongevraagd zijn "opgedrongen".
 
Ik verwacht binnen 5 werkdagen een reactie met daarin een duidelijk overzicht met daarin de te nemen stappen welke u gaat nemen om de afspraken die in het het contract staan na te komen en het tijdsbestek waarin deze stappen worden uitgevoerd. En verwacht dat u contact met mij zoekt indien u nog vragen en of opmerkingen heeft.
 
Hoogachtend,
 
 
 
1 Reactie 1
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hallo Quest79,

Wat vervelend dat je al zo lang wacht op je nummerbehoud. Op het forum kunnen wij helaas geen klantspecifieke klachten afhandelen, Het is een forum voor en door klanten, en het lijkt me niet dat andere klanten jou kunnen helpen in dit probleem,

Stel je vraag anders eens via Facebook of Twitter. Mijn collega's kunnen je vast meer vertellen over de status van de overname van je nummer. Als je een link naar je bericht op het e-forum erbij zet hoef je in elk geval het hele verhaal niet nog eens opnieuw te vertellen.

Hopelijk is het dan snel opgelost.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic