bart1957

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn vriendin heeft een nieuwe nokia 302 met bestaande prepaid en 30 euries pleite!

Beste mensen,
Heb voor mijn vriendin een nokia 302 gekocht en haar bestaande prepaid kaartje erin gedaan. Tot zover alles goed.
Opgewaardeerd naar 30 euro. Ze heeft 2 keer kort gebeld met mij en nu zijn de 30 euries OP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Staat dat stomme toestel constant op het internet te kijken of zo?
Wel effe 30 euries pleite!
Weet iemand raad? ik heb in het toestel de 3G verbinding veranderd naar alleen GSM.
Kan vodafone zomaar internet toestaan op het toestel en binnen 3 dagen 30 euro af te schrijven???
Ongelooflijk dat dit allemaal maar kan.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand is, misschien weet vodafone raad?
Ben benieuwd of ik antwoord krijg van ze!
Bart
2 Reacties 2
melvintje

Raadgever
  • 241Posts
  • 5Oplossingen
  • 38Likes
Nee vodafone kan dit niet zomaar staan, maar echter is het zo als je de telefoon standaard koopt in het begin staat internet altijd in het begin aan. dit is geen vodafone probleem maar een probleem van de fabrikant.

Je kans eens kijken bij conectiviteit of hier iets tussen staat met pakketgegeven of mobiele netwerk betalen, ligt eraan.
ik zou als ik jou was ook even dit bericht op facebook (vodafone nederland) plaatsen dit omdat ze op Facebook iets sneller kunnen reageren
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hoi Bart1957,

melvintjeWil je dit niet, dan kun je dit uitzetten bvia de instellingen van het toestel. Het blijft natuurlijk niet leuk dat het beltegoed van je vriendin is verdwenen zonder dat ze daar iets van heeft gemerkt. Via het e-forum kunnen we daar helaas niets aan doen. Stel je vraag even aan onze klantenservice via 1200, My Vodafone, Facebook of Twitter. Dan komt het vast wel goed.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic