Hoi @Rupsams
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
De kans is groot dat het om een callcenter gaat die, als je niet op tijd opneemt, ophangt. Voor jou gaat die dan net 1x over, maar bij hun is die misschien al 4x over gegaan en dan hangen ze op. Dit komt omdat ze dan via internet bellen en dan is het overgaan langer bezig dan dat die bij jou over gaat. Daar zit hem meestel het probleem in en is lastig, ik zelf heb het nu met een nummer dat wel zichtbaar is, en ik weet dat het om een callcenter gaat.
Je kan het beste je telefoon instellen op het niet doorkrijgen van anonieme nummers, maar dan komt er niets meer binnen van wat jij in je lijst hebt staan, maar nog wel nummers die je kan zien. Vodafone kan niet inzien welk nummer je belt, zeker niet als je zelf niet hebt opgenomen. Daarnaast is dit privacy vanuit de beller en mogen ze het toch ook niet aan je doorgeven.
Je kan een melding maken via deze webpagina van Vodafone:
https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/telefonische-overlast-melden-of-betaalde-dien...
Maar wat je zegt, je moet zelf hebben opgenomen anders kunnen ze niet zien welk nummer gebeld heeft 😞