n7n

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geldigheid beltegoed en simkaart

ik heb een vodafone pre paid simkaart, waar ik te lang geen tegoed heb opgezet, volgens mij is die nu geblokkeerd, als ik er nu geld op zet, via de website, doet die het dan weer? of zal ik een nieuwe moeten kopen,
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je zult volgens mij gewoon en nieuwe moeten kopen en simkaart is ongeveer 1 jaar geldig als je er geen tegoed opzet enzo...

Zo verre mijn informatie.
Rowie

Raadgever
  • 197Posts
  • 3Oplossingen
  • 20Likes
Hoi n7n, welkom op het Vodafone forum 😄

Je prepaid tegoed is altijd tot twaalf maanden ná de laatste opwaardering geldig.
Voordat er een blokkade plaats vindt sturen we notificaties per brief, e-mail en sms, heb je deze niet ontvangen?

Je kunt zelf nagaan of het tegoed inderdaad niet meer geldig is door te bellen naar *101#, je ontvangt dan een sms met je tegoed en de geldigheid van het tegoed.

n7n
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb wel een sms gehad ja, het was geldig tot 20-11, paar dagen te laat, heel dom ja. zou ik het zelfde nummer nog kunnen krijgen?
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Probeer eens te bellen met 1200, als dat nog lukt dan kun je waarschijnlijk nog opwaarderen.
Neem aan dat je nummer niet zo snel vervalt.
n7n
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
naar 1200 bellen lukt niet meer 😞 ,
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@n7n

Neem anders nog even contact op met onze klantenservice (dat kan ook via Facebook of Twitter). Dan kunnen zij voor je nakijken of je misschien nog in de alleen-opwaarderen fase zit. Dan kun je namelijk ook niet meer bellen/sms'en maar zodra je opnieuw opwaardeert kan dat wel weer. Als het nummer écht verlopen is dan is het jammer genoeg niet meer mogelijk om het nummer opnieuw te activeren. 😞
n7n
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ok ga het proberen, bedankt voor al jullie reacties !
Windstorm

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes
Je kunt je beltegoed en nummer altijd nog terugkrijgen, wanneer je binnen 3 maanden na het verlopen van het beltegoed opwaardeert.
Was je beltegoed geldig tot bijv. 22 november 2013, dan heb je nog tot 22 februari 2014 om je beltegoed en nummer terug te halen door een opwaardering te doen.
Verder kun je tot 2 maanden gesprekken en smsjes ontvangen, de 3e en laatste maand kan ook dat pas weer na opwaardering.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic