FvwH

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geld wordt niet teruggestort

Geachte medewerker.
Op 7 juni heb ik via de Vodafone site een telefoon besteld met abonnement. Meteen met IDEAL betaald. Maar ik kreeg maar geen ontvangstbevestiging of ordernummer. Diverse malen langdurig gebeld met de klantenservice. Wat een ellende en tot een oplossing kwam het niet. Order is niet terug te vinden. Uiteindelijk advies gehad om een contactformulier in te vullen. Uiteindelijk heb ik telefonisch aangeven geen vertrouwen meer te hebben dat het nog goed kwam en dat ik van alles af zag. Per mail heb ik ook bevestiging gehad dat uitgezocht zou worden en ik dan mm geld zou terug krijgen. Ik heb zelfs screenshot bankafschrift opgestuurd op jullie verzoek en dit was op 19 juni. Gisteren heb ik met weer eens de klantenservice gebeld maar ook weer werd ik afgepoeierd. Ja maar mevrouw we hebben toch gezegd dat het opgelost wordt.
Het gaat om een groot bedrag. Het is mijn geld en ik wil het nu terug op mijn rekening. Het is nu 8 juli en ik heb het nog steeds niet terug en ik ben ook niet meer benaderd door Vodafone. Mijn vraag is wat ik nu moet doen om nu mijn geld te krijgen. Ik ben best wel boos en heb spijt ooit klant te willen worden van Vodafone.
8 Reacties 8
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi FvwH,

Ik kan begrijpen dat je een niet plezierige beleving hebt gehad. Dat is natuurlijk nooit de bedoeling.

Alleen via het forum kunnen interne vragen niet worden behandeld (helemaal als het om geldbedragen gaat), dit om de privacy en de veiligheid van de klant te kunnen waarborgen. Het beste is toch echter contact te houden met de klantenservice (ik kan begrijpen dat je daar geen vertrouwen in hebt, maar daar zit de verantwoordelijkheid).

Je kunt ook per mail contact houden mocht je dit willen, telefonisch contact is ook mogelijk.

Groet,
FvwH
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik begrijp dat er niet op individuele gevallen ingegaan kan worden op forum.
Uw verwijzing naar telefonisch contact met Vodafone biedt geen oplossing. Dat heb ik al diverse malen en diverse uren geprobeerd. Doorverbinden en doorverbinden met verkeerde afdelingen, ophangen en geen oplossing bieden was het resultaat.
Ook uw verwijzing om mailcontact te hebben biedt geen oplossing. Sinds 19 juni geen enkele reactie gehad.
Vodafone moet dan natuurlijk wel reageren.
Ik ben zo ongelooflijk boos.
Weer wordt er geen oplossing geboden!!!!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
FvwH

Ik begrijp je frustratie. Stuur ons eens even een berichtje via Facebook of Twitter met daarin je naam, adres, klantnummer, 06-nummer, geboortedatum en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer. En een uitleg wat er aan de hand is natuurlijk. Je mag best aangeven dat het een verwijzing vanaf het forum is. Dan kunnen we het één en ander voor je uitzoeken.
FvwH
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb geen klantnummer, ordernummer of iets dergelijks. Zo ver is het nooit gekomen en is het probleem meteen ook.
Ik doe niet aan Facebook of Twitter. Geen idee hoe dat werkt.
Ik heb wel een incidentnummer toen een medewerker een case aanlegde.
Ik heb al zo vaak per telefoon en email uitgelegd wat er is.
Vodafone reageert sinds 19 juni al niet meer, ik zie de toegevoegde waarde ook niet om weer alle gegevens op te geven hetzij per mail of telefoon. Niemand die er wat mee gedaan heeft.
FvwH
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben inmiddels juridisch advies aan het vragen. Jammer dat het zo moet lopen, maar het is niet anders. Mijn geld wil ik terug, dat is alles. Maar kennelijk teveel voor Vodafone.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic