Marcel67

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen volledige factuur meer te downloaden

Sinds de aanpassing op My Vodafone kan ik de volledige factuur met gebruiksoverzicht niet meer downloaden. Mijn buitenlandse werkgever die mijn facturen iedere maand vergoed neemt geen genoegen met alleen het te betalen bedrag. Gebeld met de klantenservice en die hebben geen oplossing behalve dat ik dan maar printscreens moet maken en versturen! Slechte service van Vodafone en dit gaat mij geld kosten dus ben ik genoodzaakt om een andere provider te kiezen.
4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Marcel67

Bedankt voor je bericht op het forum. Het doel van je bericht wordt alleen niet helemaal duidelijk. Kun je dat nog uitleggen?
Marcel67
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het doel van mijn bericht is om aan te geven dat er een slechte verandering gedaan is door Vodafone en er niet met een passende oplossing is gekomen. Wellicht dat andere Vodafone gebruikers hier ook mee kampen en dit leidt tot een aanpassing van Vodafone.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Ik heb zojuist nog mijn volledige faktuur in het PDF-formaat gedownload via de MyVodafone Website ----> Je rekeningen bekijken ------> kiezen voor de meest recente rekening met het PDF-icoon.
Geen enkel probleem om de volledige rekening te downloaden naar de geheugens van mijn smartphone, mijn tablet, mijn laptop en mijn desktop-computer. Alle specificaties en alle factuurposten en alle kosten zijn met angstwekkende precisie weergegeven.
Dus als het mij lukt. Dan lukt het jou ook.

Indien je hulp wilt verkrijgen van Forum-leden of Vodafone Moderators. Dan moet je de stappen die je hebt gevolgd zeer nauwkeurig beschrijven.
En ook zeer nauwkeurig de foutmelding(-en) weergeven die op je scherm verschijnen. Ook een nauwkeurige beschrijving van merk en type van je apparaat. Plus het besturingssysteem dat je gebruikt. Plus de internet-browser die je gebruikt. En ook of het probleem bestaat als je een alternatieve internet-browser gebruikt.
Hoe specifieker je bent: Hoe groter de kans dat Vodafone jouw foutmelding(-en) kan reproduceren. En jou een oplossing kan aandragen.

Met Android 4.3 en met Android 5.0 (Lollipop) ondervond ik geen problemen met het downloaden van PDF-documenten van de MyVodafone Website.

Succes!

Netwerker
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Aangezien de topic starter @Marcel67 niet meer heeft gereageerd, zal ik een slotje op dit topic zetten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic