Hallo,
Ik heb zojuist nog mijn volledige faktuur in het PDF-formaat gedownload via de MyVodafone Website ----> Je rekeningen bekijken ------> kiezen voor de meest recente rekening met het PDF-icoon.
Geen enkel probleem om de volledige rekening te downloaden naar de geheugens van mijn smartphone, mijn tablet, mijn laptop en mijn desktop-computer. Alle specificaties en alle factuurposten en alle kosten zijn met angstwekkende precisie weergegeven.
Dus als het mij lukt. Dan lukt het jou ook.
Indien je hulp wilt verkrijgen van Forum-leden of Vodafone Moderators. Dan moet je de stappen die je hebt gevolgd zeer nauwkeurig beschrijven.
En ook zeer nauwkeurig de foutmelding(-en) weergeven die op je scherm verschijnen. Ook een nauwkeurige beschrijving van merk en type van je apparaat. Plus het besturingssysteem dat je gebruikt. Plus de internet-browser die je gebruikt. En ook of het probleem bestaat als je een alternatieve internet-browser gebruikt.
Hoe specifieker je bent: Hoe groter de kans dat Vodafone jouw foutmelding(-en) kan reproduceren. En jou een oplossing kan aandragen.
Met Android 4.3 en met Android 5.0 (Lollipop) ondervond ik geen problemen met het downloaden van PDF-documenten van de MyVodafone Website.
Succes!
Netwerker