Maris1_2_3

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen video versturen bij whatsaap

Beste Samsung liefhebbers,

 

Sinds deze week heb ik de Samsung s22 Ultra. Nu heb ik er alles op ' terug'  gezet qua apps, maar nu kan ik geen video's meer versturen via de whatsapp. Ik kan wel alle andere dingen verzenden, en ik ontvang ook gewoon alles, alleen de video verstuurd hij niet. Ik krijg dan een pop up met de tekst dat het verwerken van de video is mislukt. Dat ik het later opnieuw moet proberen en anders de telefoon opnieuw moet opstarten. Dit alles al meerdere keren gedaan. Probleemoplossingen allemaal doorlopen, zoals de datum en tijd van WA, wifi gecheckt, resolutie lager gezet en zelfs de app eraf gehaald en opnieuw geïnstalleerd. Zodra ik de video wil verzenden wordt hij ook donker. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Wie heeft er de tip voor mij?

 

Alvast bedankt!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Maris1_2_3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De tip is om contact op te nemen met Whatsapp. Die hebben een eigen site met Q&A pagina. Misschien dat daar informatie op staat en anders even een berichtje naar hun sturen. Dit heeft iets intern met de app te maken, of de app heeft geen toegang tot je foto’s? Weet niet of je dat uit kan zetten, bij een iPhone wel. Maar via de website van whatsapp is het beter om even te kijken. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Maris1_2_3 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

De tip is om contact op te nemen met Whatsapp. Die hebben een eigen site met Q&A pagina. Misschien dat daar informatie op staat en anders even een berichtje naar hun sturen. Dit heeft iets intern met de app te maken, of de app heeft geen toegang tot je foto’s? Weet niet of je dat uit kan zetten, bij een iPhone wel. Maar via de website van whatsapp is het beter om even te kijken. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic