Asma

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen verbinding

Hoi allemaal
 
 
Ik had een vraagje, ik heb vandaag mijn abonnement verlengd (die pas 31 januari 2012 is verlopen) en sindsdien heb ik geen verbinding meer met me telefoon. Ik kan wel bellen en smsen maar niet op internet, pingen, of whatsappen. Kan iemand me misschien hiermee helpen want ik weet echt niet wat ik nu moet.
1 Reactie 1
gerdehaas

Raadgever
  • 87Posts
  • 5Oplossingen
  • 13Likes
Hey Asma,

Welkom op het forum.

Ik denk dat je abonnement al is omgezet naar de nieuwe vorm en de BlackBerry BloX verwijderd zijn.
Je kunt even contact opnemen met de klantenservice om het abonnement weer terug te laten zetten totdat je nieuwe telefoon binnen is.
Als je nieuwe telefoon binnen is zul je wel even contact met ze moeten opnemen om het weer terug te zetten.
Indien je wenst kun je me ook een PM sturen met je telefoonnummer en doe ik het even voor je.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic