LexvdScha

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Geen tot slecht bereik thuis

De standaard probleem oplossingen zijn niet van toepassing op mijn probleem.
Aangezien ik 100 meter verderop in de straat goed bereik heb. Maar net dit stukje waar ik woon, in dit huis, heb ik geen tot slecht bereik. Iedereen die me belt, licht ik gelijk in dat de verbinding weg kan vallen, wat erg vervelend is.
Het gebeurt bij 9 van de 10 gesprekken.

Ik wil gewoon hier in huis een goed bereik hebben. Omdat ik, als ik al bel, 9 van de 10 keer vanuit huis bel.
Wat kan vodafone doen om me te helpen?
5 Reacties 5
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Lex, dat is uiteraard niet fijn. Er is gelukkig een oplossing: SignaalPlus, Hiermee kun je de dekking op een specifieke locatie versterken. Dat zal in dit geval dus een oplossing kunnen bieden.
LexvdScha
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Helaas is dat de komende tijd niet mogelijk aangezien ik werkzoekende ben en maar net rond kan komen. Het lijkt me een goede oplossing, maar financieel niet haalbaar. Ik betaal per maand al een hoop geld voor mijn abonnement dus ik wil gewoon bellen zonder de angst dat de verbinding weg valt.

Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé Lex,

Ik begrijp je punt. Echt vervelend inderdaad:(. Ik kan je het apparaat helaas niet aanbieden. Stel je toestel anders op 2G in? Dan heb je een stabielere belverbinding.
LexvdScha
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik vind het vreemd hoor. Want iemand die ik ken, die gewoon goed verdient krijgt dus wel zo'n kastje gratis. Ik ga kijken in mijn contract of geen bereik een reden is om het contract op te zeggen want ik heb geen zin om nog een jaar lang te betalen voor een service die niet werkt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo LexvdScha,

Ik kan je via het Forum geen aanbieding doen. Ik raad je aan om contact op te nemen met de klantenservice zodat jouw situatie beoordeeld kan worden. Wellicht dat er nog iets mogelijk is. Ik kan dit niet beloven.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic