Eind december is mij telefonisch bij het verlengen en verhogen van meerdere abonnementen gratis 10GB extra data toegezegd, los van de dubbele data die wij ontvangen omdat we ook Ziggo klant zijn. De medewerkster bevestigde in het telefoongesprek dat het maandelijks zou zijn, gedurende het hele contract. Dit is echter niet uitgevoerd. Na veel telefoontjes met telkens een andere medewerker is er uiteindelijk een case aangemaakt met de suggestie dat het opgenomen gesprek zou worden teruggeluisterd. Inmiddels zie ik in de mail dat de case afgerond is (maar helaas nog geen nakoming van de belofte). Maar in welke browser (Chrome, Edge, Firefox of een browser op mijn mobiel) ik ook kijk, ik kan de inhoud van de case niet lezen. Heel kort verschijnen er een grijze vlakken in beeld en daarna is de pagina leeg. Ik kan de toelichting dus niet lezen. Hoe is dit op te lossen? Tegelijkertijd ben ik zeer teleurgesteld dat de toezegging niet wordt waargemaakt, maar ik kom er niet doorheen bij Vodafone.