Goedendag,
Vandaag iets raars met mijn telefoon aan de hand. Ik had mijn telefoon vanochtend uitgezet. Een paar uur later zet ik hem weer aan en typ mijn pincode in. Niks aan de hand. Nadat ik een paar uur na een paar uur mijn gsm uit mijn broekzak tover, zie ik een scherm op mijn gsm van Vodafone protect met de mededeling dat ik mijn gsm verloren of gestolen is. Op dit scherm moet ik een tijdelijk pinnummer voor invoeren en dan later in mijn instellingen met voorkeurscode invoeren. Nu heb ik dit gedaan. Ik probeer ook via het normale startscherm dit tijdelijke pinnummer in te voeren maar dit is niet correct. Ik heb al meerdere malen mijn vaste pinnummer in proberen te voeren en telkens weer krijg ik de melding code onjuist. Na 5 keer moet ik 30 sec. wachten. Na 10 keer weer 30 sec. wachten.
Op een gegeven moment heb ik zelfs mijn PUK code geprobeerd, want je denkt toch, dit komt niet meer goed met die telefoon. Ik kan niet bellen, smsen of appen. Dit wel belangrijk voor mijn werk. Ik ben het ontzettend beu na een paar uur te zoeken en te schelden. Kan iemand mij helpen?
Met vriendelijke groet,
Carlos de Meijer.