Ditispoep

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen tegoed ontvangen Myvodafone

Hallo, ik heb sinds kort Vodafone(3 weken), en dan via de free sim actie. Ik heb mij gelijk op myvodafone geregistreerd.
Er stond in die mail dat ik 5 euro te goed zo krijgen bij registratie. Dat is niet gebeurd. Ik krijg enkele dagen later een smsje dat als ik me op myvodafone zou registeren dat ik dan 5euro beltegoed zou krijgen maar dat had ik toch al gedaan? Resultaat is nul euro. 
Dus kunnen jullie mij helpen?

MVG,
Ditispoep
7 Reacties 7
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hallo Ditispoep,

Om de registratiebonus te ontvangen zul je ook eerst moeten opwaarderen. Heb je dit ook al gedaan?

Groeten - Kind regards

Maartje

Moderator
Smartphone Crew - Forum NL

Ditispoep
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dankje voor je reactie.

Toen ik mij ging registreren stond er dit:

Register free 5 euro top-up Are you a new Vodafone prepaid customer? If so, you will get a free € 5 credit!Please go through the following 4 steps to receive your free credit. The free credit will only be granted if you haven't already registered for My Vodafone.
Attention!
You can only register for your free credit after you have made your first call with your mobile telephone. You can make your first call by dialing 1233 to set up your Vodafone voicemail.
Step 1 of 4: Fill in your Vodafone prepaid mobile numberWe will immediately send you a text message that contains a code for your own security.

• Vodafone mobile number *
Get the code 
 Je kunt ook in het Nederlands registreren 
Ik ben Engelstalig, dus vandaar dat ik mij zo heb geregistreerd. Die 5 euro is een aanvulling staat er. Er staat dat je eerst moet bellen om het tegoed te activeren. Ik heb dan naar 1233 gebeld, maar dan wordt er gezegd dat ik niet genoeg tegoed heb. 
Er staat in de vodafone voicemal pdf: 

"Vodafone VoiceMail staat kosteloos tot uw beschikking. U betaalt alleen de normale
gesprekskosten indien u berichten beluistert via uw mobiele telefoon, of bijvoorbeeld
uw welkomstboodschap wijzigt."

Maar aangezien ik geen berichten beluister omdat ik die simpel niet heb en geen welkomstboodschap wijzig is het dus niet gratis.
En in de andere documenten kan ik niks vinden dat je tegoed moet hebben om naar 1233 te bellen.
Maar dan staat er weer in de "Spelregels Registratiebonus" dat je je prepaid kaart moet opladen.

Dus dit spreekt elkaar gewoon tegen.
Sido
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 628Posts
  • 74Oplossingen
  • 32Likes
Om de registratiebonus te ontvangen dien je inderdaad op te waarderen. Ik zie dat die informatie er niet expliciet bij staat in de engelse versie, zoals dat wel bij de nederlandse pagina nog eens apart staat. Ik laat deze informatie alsnog voor je toevoegen. In geval van twijfel gelden altijd de voorwaarden, zoals beschreven in deze pdf: http://www.vodafone.nl/Vodafone/wg30/pdf/Spelregels%20Registratiebonus_110210.pdf . Als je je al geregistreerd hebt, hoef je dus nu enkel 1 opwaardering te doen om de bonus te ontvangen, dat kan bijvoorbeeld via http://www.vodafone.nl/mobiel_bellen/prepaid/opwaarderen/ . Ik wens je alsnog veel plezier met je gratis simkaart!
Pat4vodafone

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Goedemiddag,

Ik heb een vraagje. Vandaag een "FREE SIM" bij vodafone besteld.
Weet iemand hoe lang het duurt voordat ik deze per post binnen heb?

Graag Uw antwoord.

Mvg.

Pat

Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
In de meeste gevallen duurt dat ongeveer 5-7 werkdagen. Dus reken op eind volgende week omdat er nog een weekend tussen zit (als je vandaag besteld hebt tenminste)
gertjantraas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heee bij het opwaarderen kreeg ik een sms dat ik 5 euro tegoed kreeg,ik ben al een tijd geregistreerd maar hellaas heb ik de 5 euro nog niet ontvangen, graag hier reactie op.
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
@gertjantraas Ik kan dit niet voor je nakijken via het Forum. Neem even contact op via Facebook, Twitter of 1201:).
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic