MelvinVM

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service

Hallo Vodafone gebruikers, moderators en helpers.
 
Ik heb een abbonnement met een Google Nexus S, het begin verliep prima en heb een paar maanden normaal kunnen internetten, bellen en smsen.
 
Deze maand (Augustus) heb ik meerdere keren de melding "Geen Service" gekregen die later op de dag alweer verdween, maar ik heb nu al anderhalve dag last van "geen service" en het is nu al 24 augustus, wat is er aan de hand? ik heb steeds amper bereik in deze maand en nu zit ik helemaal zonder terwijl een vriend met hetzelfde abbonnement in dezelfde woonplaats gewoon alles perfect heeft.
 
Ik probeer met mijn android systeem het netwerk weer in te komen maar telkens krijg ik "kan geen verbinding maken met het netwerk" als melding, ik kan ook geen hulpnummers meer bellen, ik ben echt compleet bereikloos!
 
Ik zou graag spoedig hulp willen, ik betaal redelijk wat en moet komende tijd erg veel bereikbaar zijn i.v.m zakenreis.
2 Reacties 2
Typ17

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo allemaal,

Ik heb hetzelde probleem, aantal keer totaal geen bereik, vaak tussen de middag en met een uutje weer ok.
Vandaag sinds 12uur geen bereik meer. Ook met duo sim kaart en in een andere telefoon.
Vodafone abbo van mijn werk telefoon doet het gewoon.
Omgeving Zutphen, Arnhem, Apeldoorn.
Scorpio

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb het zelfde probleem. Maar pas nadat ik mijn nieuwe toestel heb. Een HTC Sensation. Hij doet alles perfect behalve bellen sms-en en internet. Heb jij er inmiddels al een oplossing voor?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic