MdT

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service

Hoi,

Kan iemand mij helpen? Ik heb een tijdje mijn nummer niet aangemeld op het netwerk van Vodafone. Omdat ik het nummer alleen gebruik bij whatsapp. Alleen nu wil ik het nummer gebruiken en nu krijg de geen service melding?

Is mijn nummer vervallen? En kan dit herstelt worden?

Ik zie de reacties graag tegemoet.

Mvg!
7 Reacties 7
Anonymous
Niet van toepassing
Het beste kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen controleren wat er aan de hand is met het nummer MdT

Eenmaal als het nummer uit de lucht is (ivm te laat opwaarderen) dan zul je hem ook niet meer terug krijgen.
Echter kan er nog meer aan de hand zijn zoals een storing etc.
MdT
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het kan niet herstelt worden , of men wil het niet herstellen? Want ik gebruikte/gebruik dit nummer als whats appnummer. Dus het nummer is niet vergeven aan een ander.
Anonymous
Niet van toepassing
Om te zien wat er bij jou aan de hand is, dien je contact op te nemen met de klantenservice. Als een nummer daadwerkelijk niet meer bereikbaar is doordat er niet opgewaardeerd wordt voor een bepaalde tijd dan verdwijnt het nummer uit de lucht en zal je het niet terug krijgen ongeacht of je het gebruikt voor whatsapp of andere apps.
Echter kan het natuurlijk ook een storing, blokkade etc zijn. Vanuit hier kan ik dit niet controleren. Dit is omdat ik niet in de systemen kan ivm jouw privacy.
MdT
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dan vrees ik voor het ergste want ik kan me namelijk niet meer herinneren , wanneer ik opgewaardeerd heb.
Anonymous
Niet van toepassing
Bel even met de klantenservice hierover. Zij kunnen dit allemaal controleren. Ik hoop voor je dat dit niet het geval is!!
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi MdT!

Steven- heeft gelijk. Je nummer wordt afgesloten als je een jaar niet opwaardeert. Als je je niet meer kunt herinneren wanneer de laatste keer was, vrees ik inderdaad dat dit het geval is. Heb je ondertussen contact gehad met onze klantenservice? Zij kijken het graag voor je na.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer van topicstarter. Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic