Anoukje

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service

Ik heb vanmiddag me abonnement verlengd en ook van abonnement veranderd en die man zei dat binnen 2 uur ik weer kon bellen en internetten... maar ik kan nog steeds niet bellen en 4g gebruiken.... pls help
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi Anoukje,

Dat is geen pretje vooral als kerstmis voor de deur staat! We zijn een uurtje verder ongeveer, heb je tot op heden geen bereik? Betreft het een sim only abonnement trouwens?

Je kunt anders het beste even opnieuw contact opnemen met de klantenservice! Wellicht dat er iets mis is gegaan.

Voor nu een Merry Christmas!
Anoukje
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb een Vodafone red abonnement afgesloten.... Mn telefoon doet nog steeds niks alleen WiFi en bellen enzo kan nog steeds niet..
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi Anoukje,

Hoe staat het inmiddels ervoor? Is het probleem al opgelost?

Je kunt altijd contact opnemen met de klantenservice via, www.vodafone.nl/support/contact/
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
Geen nieuwe reactie. Topic wordt binnenkort gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic