Bager

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service melding

Sinds recent heb ik de melding van geen service, nummer is ook niet herkend als ik wil registeren op mijn vodafone.
Ik denk zelf dat deze simkaart en nummer gedeactiveert is door vodafone. Wie kan mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Bager,

Gaat het om prepaid of een abonnement? In het geval van prepaid is het belangrijk dat je nummer op tijd wordt opgewaardeerd. Waardeer je te lang niet op? Dan komt je nummer te vervallen en kan deze ook niet meer worden geactiveerd.

Bekijk in context

9 Reacties 9
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Bager,

Gaat het om prepaid of een abonnement? In het geval van prepaid is het belangrijk dat je nummer op tijd wordt opgewaardeerd. Waardeer je te lang niet op? Dan komt je nummer te vervallen en kan deze ook niet meer worden geactiveerd.
Bager
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank je Marc, deze simkaart zat bij een Ps Vita dus zal onder prepaid vallen. Maar van wat ik je hoor zeggen is deze verlopen, ik zal dus een nieuwe simkaart moeten kopen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @Bager,

Daar lijkt het inderdaad wel op. Via onze website kan wel een gratis simkaart voor prepaid worden aangevraagd. Kijk hiervoor op deze site. Dit is wel een simkaart voor het bellen, sms'en en internet. Voor data only is er ook een gratis simkaart beschikbaar op deze website.
msleal90

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi, ik heb zaterdag een nieuwe iPhone binnen gekregen met abonnement verlenging, maar sinds zaterdag heb ik geen service. Ik heb geen gebruik kunnen maken van mijn telefoon. Ik heb de simkaart uitgehaald, en weer terug geplaatst maar nogsteeds niks. Ik ben al twee dagen aan het bellen naar Vodafone en allebei de dagen moest ik bijna een uur aan de lijn blijven wachten, ik heb daar geen tijd voor.

Ik wil graag snel geholpen worden.

Bij voorbaat dank,
Mw Leal
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo Leal, ik kan me voorstellen dat je dit graag snel opgelost wilt hebben. Via het forum kunnen we je daar niet echt mee helpen, het forum is er vooral voor tips&tricks van gebruikers, voor gebruikers. Als telefonisch contact opnemen voor je geen praktische oplossing is, stuur ons dan even een tweet of chat met onze klantenservice via vodafone.nl/support. Mijn collega's kunnen voor je nakijken wat er precies mis is en dit voor je verhelpen.
danielledenbree

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi ik heb simkaart binnen, klanteservice gebeld om te activeren, gedaan wat zij vroegen, toen... Geen service!?!? Hoe kan dit? En verholpen worden??
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @danielledenbree,

Het activeren kan enkele uren duren (maximaal 24 uur). Ik neem aan dat je simkaart ondertussen actief is?
danielledenbree

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de oude weer erin gedaan van tmobile zal hem zo weer opnieuw installeren
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Is het inmiddels gelukt? We horen het graag van je.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic