ny86

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen service iphone 6

Heb dus een iphone 6 aan geschaft en simkaart in gedaan ik kon thuis meteen bellen internet ten smsen maar helaas niet dus !! Ik heb geen service 100 x uit en aan gedaan zonder succes ook kan ik niet activeren want ik heb geen Vodafone nummer volgens de site .. help mij zsm bereikbaar te zijn
6 Reacties 6
ny86
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ligt dus overduidelijk aan simkaart aan Vodafone heb sim kaart in 3 telefoons gedaan en alle 3 geen service .. klopt dit is geen service .. ook berichten naar Vodafone Nederland gestuurd op facebook tja 24/7 bedoelen jullie vast 24-juli
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ny86 ,

Je wordt zo snel mogelijk geholpen dat kan op Facebook even langer duren dan via andere kanalen, het forum behoord in ieder geval niet in het rijtje van 24/7 kanalen.
Controleer even voor de zekerheid of de APN instellingen wel goed staan op, http://handleidingen.vodafone.nl/web/apple-iphone-6/
ny86
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zit ook op Twitter vraag 3 x gesteld word constant overgeslagen lekker dan hoor
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@ny86

Je werd niet overgeslagen. Don't worry. 😉 Je hebt uiteindelijk gewoon nog een reactie van ons gehad. Zoals we op Twitter al aangaven kun je het beste teruggaan naar de winkel waar je het abonnement hebt afgesloten. Dan wordt het zo snel mogelijk alsnog geregeld!
ny86
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Een reactie dat ik toch terug moest naar de shop terwijl ik dus gisteren duidelijk vroeg of ik meteen kon bellen en smsen omdat ik druk werk en ze zeiden ja dus had nika aan
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ny86 ,

Mocht je tijd hebben bezoek dan de Vodafone winkel voor verdere assistentie. Ik snap dat dit vervelend is voor je werk...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic