Hoi
Cootje83 Welkom op het forum!
Ik leg je graag stap voor stap uit wat je kunt proberen.
Ik raad je aan om eens de volgende stappen te doorlopen:
Mobiele data dient aan te staan en raad ik aan om het toestel eens opnieuw op te starten.
Bij Apple kun je hiervoor naar de instellingen gaan en dan naar mobiele netwerk. Ook kun je hier roaming aanzetten.
Bij Apple zit er nog een handige optie bij de mobiele netwerk. Je kunt namelijk onderaan aangeven om de netwerkinstellingen te resetten.
Gesprekken over 4g moet aan staan bij de opties onder de instellingen - mobiele data - opties en dan gesprekken over 4g.
Onder de instellingen - mobiele netwerk - opties en dan mobiele data kun je de apn instellen. Dit is live.vodafone.com wachtwoord en gebruikersnaam: vodafone
Daarnaast kun je altijd handmatig een ander netwerk selecteren.
Apple: Ga naar instellingen en dan aanbieders. Hier zet je hem op handmatig zodat hij begint te zoeken. Krijg je een foutmelding dan mag je dit 5x herhalen. Het kan zijn dat er een voorkeursnetwerk in staat. Hiermee verwijder je dit.
In My Vodafone kun je zien of er nog een rekening eventueel open staat of dat er een blokkade op het nummer staat.
Tevens kun je contact opnemen met mijn collega's. Zij kunnen zien of er een blokkade bij ons op staat en hoe het nummer is aangemeld op het netwerk.
Vanuit hier kan ik dit helaas niet controleren wegens privacy redenen.
Stuur je ons een berichtje via Facebook of Twitter zodat we dit kunnen controleren?