annesmoeder

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen roaming in het buitenland

Ik ben nu in Schotland en will 4G kunnen gebruiken. Maar ik krijgt steeds een bericht "You lost data connectivity because you had mobile data turned off at home" (of zoiets). Hoe kan ik het weer aanzetten? Ik heb het al aangezet zoals ik normaal thuis zou doen, maar toch krijg ik steeds hetzelfde bericht.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Werkt het dan nog niet dan kun je handmatig een ander netwerk selecteren en het toestel eens opnieuw opstarten. Daarnaast kun je bellen met de helpdesk om te zien of de aanmelding op het netwerk goed is en of er geen blokkade etc op staat.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Controleer eens de instellingen van je toestel. Mobiele data en data roaming moeten aan staan. Welke Apn heb je ingesteld? Dit moet live.vodafone.com zijn (gebruikersnaam vodafone wachtwoord vodafone
Anonymous
Niet van toepassing
Werkt het dan nog niet dan kun je handmatig een ander netwerk selecteren en het toestel eens opnieuw opstarten. Daarnaast kun je bellen met de helpdesk om te zien of de aanmelding op het netwerk goed is en of er geen blokkade etc op staat.
annesmoeder
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mobiele data en data roaming stond al aan. De APN was al live.vodafone.com met de goede user name en password. Eigenlijk wat heeft gewerkt was de phone uitzetten en weer aanzetten!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
annesmoeder, vind dat het nu weer werkt! Soms helpt het opnieuw opstarten van een apparaat inderdaad. Dit topic zal binnenkort worden gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic