Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,257Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

abonoment Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, is het ook mogelijk om vervroegd te verlengen ik mag namelijk vanaf 14 maart verlengen maar volgens mij val ik dan net buiten die actie met die bril.

Remke door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Online bestellen tijdelijk niet mogelijk Alleen-lezen Opgelost

http://voda.fo/ne/lf6mtOp dit moment is het even niet mogelijk om online een bestelling te plaatsen. Je kunt wel nog een bestelling plaatsen door te bellen met onze verkoopafdeling via 0800-0560 (grat...

Marc door Oud Community Moderator
  • 7269 Topics
  • 231 Oplossingen
  • 344 Likes

Buitenland bundel automatisch aan bij sms versturen Alleen-lezen Onopgelost

De afgelopen periode merk ik dat als ik in het buitenland ben en een enkele sms stuur of heel kort bel, direct mijn buitenland bundel van 2 euro per dag aan gaat. Een enkele sms kost slechts 0.07 cent...

Eline1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone.nl Wachtwoord reset werkt niet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Vodafone, Ik ben helaas niet in staat mijn wachtwoord te resetten van mijn vodafone account.Enige suggesties wat ik kan doen ?Groet,Jurgen

Registreren my vodafone you niet mogelijk Alleen-lezen Onopgelost

Hey..Pas een simkaart gekocht van vodafone. (Prepaid vodafone)Zou 10 euro beltegoed bijzitten. Helaas waren dit er ma 5.Dan na registratie zou de andere 5 bijgeschreven worden.Mitss er eerst een opwaa...

Fabio1 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Aanbod verlenging Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb gisteren om 19:00 uur een collega van de afdeling Loyalty gesproken. Met het volgende aanbod: iphone 5s red abonnement voor 23 euro. Geen bijbetaling. Ik heb vandaag gesproken met een andere co...

Nu de eerste 6 maanden 50% korting op Napster Unlimited! Alleen-lezen Onopgelost

11-03-2016: Onderstaande actie is helaas afgelopen! Wil jij ook overal en altijd kunnen genieten van je favoriete muziek? Dat is mogelijk! Heb je een Red of Smart abonnement? Dan betaal je de eerste 6...

Kyra door Oud Community Moderator
  • 499 Topics
  • 5 Oplossingen
  • 49 Likes

Camerafout galaxy s4 Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Mijn camera is ondertussen al meer dan een maand kapot.In het begin deed de camera het af en toe niet en gaf hij de melding camerafout, maar als ik dan mijn zaklamp app opstartte deed hij het w...

xxR0bin door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

500 mb Blox Alleen-lezen Onopgelost

Omdat mijn mobiele data bijna op is en ik beperkt internet aan heb staan wil ik een Blox aan zetten voor 500 mb voor 5 euro. ik heb de extra data nodig tot en met 29 februari. Als ik hem nu aanzet en ...

Profiler door Gedreven Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

OEM unlocking / aanpassen bootloader Galaxy S6 edge Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik probeer mijn galaxy s6 edge te rooten, modelnummer: SM- G925F met android 5.1.1. De kernelversie is G925FXXU3Q0KN. Ik probeer de bootloader te passeren via OEM unlock door de ontwikkelaarsop...

l0m1s door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone SPAM Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik heb al ruim 10 jaar een T-Mobile abonnement en een nummer waar ik daarvoor ooit een Vodafone abb. op heb gehad. Sinds een half jaar ontvang ik echter sms reclame berichten van Vodafo...

Van abonement met toestel naar sim only Alleen-lezen Onopgelost

Is het mogelijk om een 2 jarig abonement icm toestel te verlengen naar een sim only abonement? Mijn huidige LG G3 is helaas stuk gegaan. Mijn abonement verloopt 15 januari wat betekend dat ik in septe...

4G+ dekking Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een vraag met betrekking tot de dekking's uitbreiding van 4G+. Op jullie eigen kaart stond in november een dekking's uitbreiding gepland voor januari. Echter in januari was deze uitbreiding nie...

Snorkel door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen internet bij red business Alleen-lezen Onopgelost

Mijn internet doet het niet van mijn red business pakket met 2gb en nog 2 gb extra, maar ik kan wel bellen en smsen. Aanmelden simkaart biedt ook geen oplossing, helpp geen internet is geen optie!

sherr29 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

geen netwerk help!!! Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb vanmiddag een prepaid simkaart gekocht voor in mn oude telefoon. Zodat mijn zoon deze kan gebruiken.Maar hij blijft aangeven dat ik geen netwerk heb. Via de site gekeken of die nog moest worden...

mamasandra door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Rekeningen in Vodafone app Alleen-lezen Onopgelost

De rekeningen in de app worden steeds niet geladen. Kan hier wat aan gedaan worden?

Rip Alleen-lezen Onopgelost

Ja

net verlengd Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Afgelopen zondag heb ik mijn abonnement verlengd met de Samsung s7 edge + VR, ik heb hiervan direct een bevestiging ontvangen. Maar tot op heden is hierover nog niets te vinden in 'My Vodafone' ...

dvandongen door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

wallet installeren Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan mijn wallet niet installeren.Krijg foutmelding dat mijn wallet account gekoppeld is met een ander sim kaart Mijn vraag is Hoe kan ik mijn wallet account wijzigge zodat de opnieuw kan installere...

wendels door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon simlockvrij maken met juiste unlockcode Alleen-lezen Onopgelost

Via myvodafone en formulier krijg ik geen unlockcode, alleen de melding: probeer het later nog eens. Ik probeer het dagelijks dus dat is een loze kreet en werkt niet. Via medewerkers op facebook krijg...

2005ah door Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen