jerver

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen rekeningen ontvangen maar wel ineens een aanmaning

Tot mijn verbazing ineens een minder vriendelijke brief van Vodafone dat ik een openstaand bedrag moet betalen. Echter nooit een rekening van gezien en ook in mijn Vodafone staan deze rekeningen niet. Hoe moet ik dan weten wat ik waarvoor moet betalen?

Probeer nu enkele dagen contact op te nemen maar omdat het steeds "bijzonder druk" is kom ik niet eens in de wachtrij.

Hebben meer mensen dit probleem? Overigens is het niet zo dat ik niet wil of kan betalen, maar ik vindt het een vreemde gang van zaken dat er blijkbaar een saldo is waarvan ik nooit een factuur gehad heb.


4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter staan de rekeningen klaar in de app en via de website. Via welke zie je ze niet staan? Log dan eens in via de ander.
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten aangezien we het verder niet kunnen controleren zonder klantgegevens. Als het niet in de lijst staat met nepberichten kun je het beste contact opnemen met de klantenservice. Zie ook de huisregels.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic verplaatst naar archief
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic