Hoi
Cornelis2 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het is altijd lastig om hier antwoord op te geven want je bent te gast op een ander netwerk. Je zegt zelf al dat je je toestel uit hebt gezet en daarna weer aan, je hebt Roaming al gecontroleerd. Wat je nog zou kunnen doen is je SIMkaart in een ander toestel steken om te kijken of die het daarin wel doet en als dit niet lukt dan zou je misschien nog even handmatig kunnen proberen om het netwerk aan te passen naar Vodafone DE (daar zal die misschien nu ook op staan maar dan zet je hem even op een ander netwerk en daarna weer terug), soms helpt dit wel eens.
Daarnaast zou je ook nog even kunnen controleren of je in je My Vodafone buitenland bellen wel aan hebt staan. Ga in je My Vodafone (via je browser) naar Producten en dan Diensten Blokkeren en op die pagina kan je alles uitzetten zodat je zeker bent dat je ook in het buitenland kan bellen en internetten.
Lukt het nu niet, neem dan contact op met de
klantenservice van Vodafone of door een
chat te starten. Deze mensen kunnen dan ook even voor je kijken of alles goed staat.
Succes en nog veel plezier in Duitsland.