Hoi
Claudia jansen Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dat klinkt heel vervelend en lijkt al bijna op SPAM te gaan lijken.
Iets wat zeker opgelost moet worden maar ik denk dat Vodafone hier niet zoveel aan kan doen. Ik kan je wel naar een pagina helpen waar staat geschreven hoe je je kan uitschrijven voor mail en/of volledige kan uitschrijven voor Blendle.
Uitschrijven voor álle e-mails?https://www.blendle.support/hc/nl/articles/115000256312-Waar-kan-ik-me-uitschrijven-voor-álle-e-mails-
Hoe kan ik mijn Blendle-account verwijderen?https://www.blendle.support/hc/nl/articles/213604005-Hoe-kan-ik-mijn-Blendle-account-verwijderen-
(Je kunt je abonnement stopzetten op de plek waar je het in eerste instantie hebt afgesloten: de '
Jouw Entertainment'-pagina van Vodafone. Je moet waarschijnlijk wel even inloggen.)
Blijf je problemen houden stuur ze een berichtje: support@blendle.com. Ze zoeken uit wat er aan de hand is en helpen je op weg. (staat er op hun website). Hopende dat het hiermee lukt en laat nog even weten of het ook gelukt is.