Oars-Better

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen netwerk in Sneek

Sinds gisteren geen netwerk in Sneek om te bellen, internetten etc. Geen 3G. Gek, want telefoon geeft aan voldoende bereilk te hebben. Trouwens kan ook niet gebeld worden, dan krijg je direct de voicemail.....Storing gemeld bij Vodafone, er zijn meer problemen binnengekomen, ze gaan ermee aan de slag. De tijd loopt ....:-)
5 Reacties 5
Oars-Better
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Als je 3G uitzet lijkt het beter te gaan, in ieder geval met bellen en gebeld worden. Nog niets van VODAFONE gehoord hierover trouwens en ik zie ook geen storing gemeld?? Terwijl ik in andere berichten allemaal dezelfde klachten zie en adviezen lees. Ik vul dat klanttevredenheidsonderzoek nog maar even niet in :@
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Meestal werkt het om eens het toestel uit te zetten en de batterij er even uit te halen. Zo komt het signaal weer terug op je mobiel.
 
Groet: ^PS
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Oars-Better schreef:
Als je 3G uitzet lijkt het beter te gaan, in ieder geval met bellen en gebeld worden. Nog niets van VODAFONE gehoord hierover trouwens en ik zie ook geen storing gemeld?? Terwijl ik in andere berichten allemaal dezelfde klachten zie en adviezen lees. Ik vul dat klanttevredenheidsonderzoek nog maar even niet in :@
Hi Oars,

Op het moment dat dit op het forum is geplaatst was er bij ons nog niks bekend. Ik zie sinds vanochtend inderdaad een melding in mijn systeem staan dat er problemen zijn met 2G/3G in Sneek dus het zou wel goed kunnen dat je problemen ervaart met het netwerk.
We doen in ieder geval ons best om het zo snel mogelijk op te lossen! Bedankt voor je melding.
Oars-Better
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Verbaas me erover dat er geen officiele melding is vanuit Vodafone. Toen ik vorige week maandag belde, kwamen er meerdere meldingen uit Sneek binnen werd mij verteld. Nog niets officieels gehoord of gezien vanuit Vodafone. Storing is nog steeds niet opgelost! Heb er zakelijk gezien last van!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Beste Oars, volgens onze informatie is de storing eind vorige week opgelost. Vreemd dat je hier nog steeds hinder van ondervindt. We hebben namelijk voor de rest geen klachten meer ontvangen. Haal je simkaart eens uit het toestel voor minimaal 2 minuten en/of probeer je simkaart in een ander toestel. Dat helpt vaak.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic